آئودی Q8 2024 را در حال حرکت در حین آزمایش سرد در اسکاندیناوی بگیرید

14 ع، ها

الگوی استتار در نمونه اولیه خالدار تا حد زیادی شبیه به آنهایی است که در اوایل امسال دیده بودیم. بسیاری از ،اصری که قبلا دیده شده بودند، مانند شکل چراغ ها، جلوپنجره جدید الگوی U شکل و ورودی های هوای اصلاح شده، تغییری نکرده اند. با توجه به اینکه Q8 2024 نسخه فیس لیفت شده چیزی است که در سال 2018 معرفی شد، این تغییرات مورد انتظار است.

ما تغییرات قابل توجهی را در زیر کاپوت پیش بینی نمی کنیم. مدل های SQ8 و RS Q8 احتمالاً پیشرانه های خود را بدون تغییرات قابل توجه حفظ خواهند کرد. از سوی دیگر، نسخه‌های معمولی بر برقی‌سازی با تأکید بر انواع هیب، پلاگین تمرکز خواهند کرد. با این حال، هیچ نسخه کاملاً الکتریکی وجود نخواهد داشت زیرا آنها در قالب Q8 E-Tron عرضه می شوند.

فضای داخلی در ویدیوی بالا دیده نشد، اما می د،م که کابین به روز رس، هایی دریافت خواهد کرد. اینها احتمالاً شامل سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته و همچنین تزئینات و اثاثه یا لوازم داخلی جدید خواهند بود. بسیار عالی خواهد بود اگر Q8 تازه‌سازی شده برخی از ویژگی‌های داخلی SQ8 E-Tron 2024 را که قبلاً آزمایش کرده‌ایم، مانند روکش مات، برس‌کاری شده و کم‌رنگ‌تر وام گرفته باشد و حس مینیمالیستی‌تری به SUV نسبت به رقبای خود بدهد.

انتظار می رود Q8 جدید اوا، امسال به ،وان مدل 2024 رونمایی شود و به زودی SQ8 یا حتی RS Q8 به روز شده معرفی شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/661443/catch-2024-audi-q8-on-move-while-cold-testing-scandinavia/

آئودی Q8 فیس لیفت زمست، جلو 3/4

آئودی Q8 2024 دوباره دیده شد، در شرایط برفی تست می‌کرد، تایرهای زمست، پوشیده و لباس‌های استتاری پوشیده بود. انتظار می‌رود این شاسی‌بلند برای مدل سال آینده فیس لیفت دریافت کند و جدیدترین ویدئوی جاسوسی با حسن نیت از CarSpyMedia، نگاهی اجمالی دیگر از به روز رس، های طراحی را ارائه می دهد که در حال حاضر روی آنها کار می شود. شایان ذکر است که پرچمدار SUV آئودی در جریان آزمایش سرد در اسکاندیناوی در حال حرکت بود.

در عقب، الگوی گرافیکی چراغ های عقب مطابق با ع، های قبلی به نظر می رسد. میله نور در درب عقب در این مشاهده اخیر پوشیده باقی می ماند، اما قابل توجه ترین تفاوت در نمای عقب، دیفیوزر تغییر شکل یافته است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.