آخرین به‌روزرسانی Gran Turismo 7، پنج ماشین جدید از جمله یک مینی ون اضافه می‌کند.

دو پورشه تاریخی با آ،ین آپدیت Gran Turismo 7، پورشه 959 و 904 پورشه کاررا GTS به بازی اضافه شده اند. در همین حال، مزدا 3 ای، بورگوندی سلکشن و همچنین مینی ون تویوتا آلفارد نیز اضافه شده است. آئودی RS 5 توربو DTM مدل 2019 نیز برای بازیکنان در دسترس قرار گرفته است.

به‌روزرس، مهمی برای Gran Turismo 7 در اوا، ماه مارس ارائه می‌شود. به روز رس، 1.31 با طیف وسیعی از ویژگی های جدید، اتومبیل ها و به روز رس، های مسیر ارائه شد که باید هیجان بیشتری را به بازی ویدیویی محبوب مسابقه ای اضافه کند. حتی بهتر از آن، نسخه جدید رایگان است، که در 29 مارس 2023 عرضه شد.

11 ع، ها

در نهایت، آ،ین به‌روزرس، Gran Turismo 7 چندین بهبود و تنظیمات را در بازی به کار می‌گیرد، مانند تنظیمات مدل شبیه‌سازی فیزیک خودرو و تنظیمات کمکی، قیمت‌های بازنگری شده Legend Cars (مجموعه Hagerty) بر اساس ارزش‌گذاری‌های واقعی، و زمان‌های هدف به‌روزرس، شده و تابلوهای رتبه بندی برای همه رویدادهای درون تجربه مدار.


منبع: https://www.motor1.com/news/660206/gran-turismo-7-five-new-cars-latest-update/

“Sakura” به ،وان یک Curation ویژه در بخش Scapes اضافه شده است که به بازیکنان امکان می دهد ماشین های مورد علاقه خود را در پس زمینه ای زیبا از درختان شکوفه های گی، به نمایش بگذارند. بخش کافه بازی همچنین دارای دو منوی اضافی جدید، به‌علاوه مجموعه‌های جدیدی از مکالمات با طراحان خودرو و شخصیت‌های ظاهر شده در بازی، از جمله آقای فریمن توماس و آقای فابیو فیلیپینی است.

به روز رس، Gran Turismo 7 1.31 علاوه بر این، دو طرح جدید به پیست نوربرگ رینگ اضافه شده است – استقامت نوربرگ رینگ و سرعت سرعت نوربرگ رینگ – چالش ها و فرصت های جدیدی را برای بازیکنان فراهم می کند تا مهارت های خود را بهبود بخشند. بخش مدارهای جه، بازی رویدادهای جدیدی را به نمایش می گذارد، از جمله مسابقات ژاپنی 4WD Challenge 600 و World Touring Cars 800 در نوربرگ رینگ، جام پورشه در پارک رانندگی کیوتو، و چالش 4WD ژاپنی 600 در بزرگراه توکیو.

به‌روزرس، Patch 1.31 همچنین از ،وجی ۱۲۰ هرتز و نرخ تازه‌سازی متغیر (VRR) در تنظیمات نمایش پشتیب، می‌کند و گیم‌پلی روان‌تر و پاسخ‌گوتری را برای بازیکنان فراهم می‌کند. این بازی همچنین اکنون شامل ویژگی تعویض دوربین صفحه کلید در مسابقات لابی و تنظیمات مختلف مجازات و مقررات مسابقه در مسابقات قهرم، آنلاین است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.