موزه پترسن میزبان نمایشگاه پورشه به مناسبت 75مین سالگرد این خودروساز است


موزه خودرو پترسن، یکی از جامع‌ترین مکان‌های تاریخ خودرو، میزبان پورشه، یکی از نمادین‌ترین برندهای خودرو، به من،ت 75 سالگی این خودروساز است. این نمایشگاه در 16 آوریل افتتاح می شود و با همکاری Porsche Cars آمریکای شمالی برگزار می شود. این فیلم با ،وان «ما پورشه هستیم» به این موضوع می‌پردازد که چگونه چهره‌های تأثیرگذار در ایالات متحده به تبدیل پورشه از یک سازنده خودروهای اسپرت خاص به یک پدیده فرهنگی کمک ،د.

این نمایشگاه در طبقه اول و دوم موزه خودروی پترسن قرار دارد و دارای 40 وسیله نقلیه منحصر به فرد است، از جمله:

  • 550 Spyder توسط بتی شاتس و کن مای، مسابقه داده شد
  • “پورشه غیرقانونی” اصلی دین جفریس، سفارشی 1957 356 Carrera
  • خودروی فرمول یک پورشه 804 دن گورنی 1962
  • Can-Am Spyder 1973 917/30 Mark Donohue
  • 911 توربو محصول 1976 استیو مک کوئین

نمایشگاه هفتاد و پنجمین سالگرد پورشه پترسن

39 ع، ها

این نمایشگاه همچنین شامل پورشه‌هایی می‌شود که در فیلم‌هایی از جمله «تاپ گان: ماوریک» و «پیاز شیشه‌ای: رمز و راز چاقو» به نمایش درآمده است. علاوه بر این، داستان افرادی را برجسته می کند که در میراث مسابقه پورشه نقش داشته اند، مانند دن گورنی، کن مای،، هرلی هیوود و پاتریک لانگ. بخشی در مورد «،ن اسپایدر» وجود دارد، گروهی از رانندگان اتومبیل های مسابقه ای که با 550 اسپایدر رانندگی می ،د، از جمله بتی شاتس، روث لوی و دنیس مک کلاگیج. در نهایت، شامل افراد مشهور، رانندگان و هنرمند، مانند پاتریک دمپسی، استیو مک کوئین، راد امری و د،ل آرشام می‌شود.

تری ال. کارگز، مدیر اجرایی موزه خودروی پترسن گفت: “به ،وان یک عاشق پورشه، من به ویژه از اینکه پترسن نقش مهمی در جشن 75 سالگی این ماشین های باورن،ی ایفا می کند، هیجان زده هستم.” تاریخچه پورشه در داخل و خارج از پیست خود گویای این موضوع است و ما مفت،یم که به آنها در بزرگداشت این نقطه عطف کمک کنیم.

«ما پورشه هستیم» تا آوریل 2024 اجرا می‌شود. چرخش وسایل نقلیه در طول نمایشگاه و رویدادها و فعالیت‌های متنوع در موزه به نمایش گذاشته می‌شود. پیش از این موزه پترسن نمایشگاهی از ماشین های تلویزیونی و فیلم هالیوود، از جمله بت موبیل مورد استفاده در فیلم های مایکل کیتون و ماشین زمان دلورین از «بازگشت به آینده» را به نمایش گذاشت. همچنین دارای حداقل 250 وسیله نقلیه است و در کانال یوتیوب خود یک تور ویدیویی از این مرکز ارائه کرده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/660236/petersen-museum-،sts-largest-porsche-exhibit/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.