مسابقات قهرمانی بوگاتی Baby II شامل مسابقه بزرگسالان و کودکان در بریتانیا خواهد بود

هزینه ورود برای هر تیم 4950 پوند یا حدود 6110 دلار با نرخ ارز فعلی است. این هزینه شامل ورود به هر سه رویداد مسابقه ای، پذیرایی در هر رویداد و ورود به مسابقه Bicester Scramble برای اولین مسابقه است. رانندگان فقط باید کلاه ایمنی و دستکش همراه با لباس و کفش من، به همراه داشته باشند.

مسابقات قهرم، Bugatti Baby II یک سری مسابقات منحصر به فرد و هیجان انگیز است که به بزرگسالان و کودکان فرصت کمیاب برای رقابت در یک محیط تیمی، پشت فرمان نسخه مدرن یکی از نمادین ترین خودروهای مسابقه ای تاریخ – بوگاتی تایپ می دهد. 35. شرکت خودروهای کوچک، با مشارکت HERO-ERA، این مسابقات قهرم، را سازماندهی می کند که در سه رویداد مسابقه ای در سه مکان از نمادین ترین مکان های اتومبیل ر، و اتومبیل ر، بریت،ا برگزار می شود.

مربیگری توسط برنده 24 ساعت لمانز و بوگاتی پایلوت آفیسیل، اندی وا،، ارائه می شود تا به رقبا کمک کند تا از توانایی های مسابقه ای کشف نشده خود استفاده کنند.

بوگاتی بیبی II قهرم،

7 ع، ها

مسابقات قهرم، برای 20 تیم بزرگسالان و کودکان آزاد است که در یک سری مسابقات رانندگی مبتنی بر مهارت به رقابت خواهند پرداخت. به هر تیم یک بوگاتی بیبی II ارائه می شود که نسخه ای در مقیاس 75 درصد از بوگاتی نوع 35 و کاملاً برقی است.

این اولین باری است که بوگاتی‌های جوان برای تقریباً 100 سال از زم، که اتوره بوگاتی برای پسرش رولند یک بوگاتی نیمه‌مقیاس تایپ 35 در سال 1926 ساخت. شرکت خودروهای کوچک و HERO-ERA اکنون به 20 تیم بزرگسال اجازه می‌دهند. و کودکان با ورود به این مسابقات قهرم، خاص و به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود برای اتومبیل های زیبا و طراحی شده، راه اتوره بوگاتی را دنبال کنند.

مسابقات قهرم، در Bicester Heritage در طی مسابقات Bicester Scramble در تاریخ 23 آوریل آغاز خواهد شد و سپس دور دوم در Silverstone، خانه موتوراسپرت بریت،ا در 28 مه آغاز می شود. مسابقات قهرم، در Prescott Hill Climb در 8 ژوئیه با یک تپه به پایان می رسد. صعود و اهدای جایزه نهایی

مسابقات قهرم، یک رویداد اول است که اولین بار انجام می شود و پس از رزرو هر 20 جایگاه، لیست انتظار فعال خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/660205/bugatti-baby-ii-champion،p-adults-kids-racing-uk/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.