آفرود Corvair Wagon سرانجام با بازی خود در Snow Rescue روبرو شد



مهم نیست که تایرها چقدر بزرگ باشد یا سیستم چهار چرخ محرک قوی باشد، هیچ وسیله نقلیه ای از گیر افتادن مصون نیست. حتی بهترین آفرود هم محدودیت‌هایی دارد و Corvair of Matt’s Off-Road Recovery سرانجام با مقداری برف عمیق روبرو شد. برای نجات یک وانت برفی که در برف بود فراخو، شد، اما بازیابی سریع به پروژه مهم تر، هرچند قابل مدیریت برای تیم تبدیل شد.

ثابت شد که نجات کمی چالش برانگیزتر از آن چیزی است که در ابتدا تصور می شد. Corvair سعی کرد در کنار فورد سوپر دیوتی که در ساحل قرار گرفته بود به سمت جلو حرکت کند و آن را بیرون ،شد. با این حال، این چیزی نیست که اتفاق افتاده است. شورلت از میان برف عبور کرد که ناگهان به طور کامل در برف متوقف شد، درست مانند پیکاپ.

خوشبختانه خودروی بازیابی دوم در محل حضور داشت. روی زمین جامد باقی ماند و توانست به شورلت متصل شود، به آرامی آن را از میان برف ها ،شد و تقریباً تمام راه را خارج کند و دوباره گیر کند. شورلت برای بار دوم آنقدر گیر کرده بود که وینچ آن شروع به کشیدن جیپ به سمت لبه جاده و به سمت لبه برف کرد، اما کمی تند تند بیشتر شورلت را یک بار برای همیشه آزاد کرد.

هنگامی که Corvair دوباره روی زمین محکم قرار گرفت، وظیفه داشت در نهایت کامیون را بازیابی کند، اما به تنهایی کار را انجام نمی داد. هم شورولت و هم جیپ پیکاپ را از برف عمیق بیرون کشیدند که تکمیل آن کمی زمان برد. F-250 در مقایسه با جیپ قدیمی‌تر و کورویر قدیمی‌تر، خودروی بزرگی است.

این ویدئو نشان می دهد که حتی متخصصان نیز هر از گاهی به کمک نیاز دارند. وسایل نقلیه آفرود بیش از هر زمان دیگری محبوب شده اند و در گذشته شاهد بوده ایم که مردم خودروهای خود را در مکان های بسیار نامطلوب گیر کرده اند. نه تنها وسایل نقلیه دارای محدودیت هستند، بلکه مهارت ها و توانایی های رانندگان نیز دارای محدودیت هستند. خدماتی مانند Matt’s Off-Road Recovery به بازگرداندن افراد به جاده در صورت تجاوز از هر کدام کمک می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/628467/off-road-corvair-snow-rescue/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.