Wife Make Perfect J-Turn In Minivan For Morning Coffee Run را ببینید

فصل جاده های برفی است. بسته به جایی که شما زندگی می کنید، ممکن است وجود داشته باشد مقدار زیادی برف در جاده های محله شما در حال حاضر. چنین شرایطی گاهی اوقات برای رانندگان مشتاق نادیده گرفتن آنها بسیار وسوسه انگیز است. اما برای ،، که به یک یادآوری نیاز دارند، استفاده از وسایل نقلیه خطرناک در جاده‌های عمومی لغزنده هرگز ایده خوبی نیست.

گفته شد، در آنجا باهوش بم،د. زمستان فرا رسیده است و به ناچار، ،، که از رانندگی لذت می برند، ممکن است سرگرمی هایی با کشش کم داشته باشند. هر کجا که هستید، ایمن بم،د و مطمئن شوید که به حفظ امنیت دیگران کمک می کنید. به عبارت دیگر، مانند یک ، رانندگی نکنید و همه چیز خوب خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/628470/wife-perfect-j-turn-minivan-coffee/

این کلیپ در اوایل دسامبر از شهر تیلور در بریتیش کلمبیا، کانادا گرفته شده است. واقعا چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد، غیر از اینکه تکنیک چرخش تقریباً به خوبی است که تا به حال می بینید. بسته به سرعت خودرو و قدرتی که به چرخ‌های محرک اعمال می‌شود، یک خودروی دیفرانسیل جلو در مع، می‌تواند به آرامی یا سریع بچرخد. مبادا پیام هشدار خود را در بالا فراموش کنیم – حرکات پرسرعت را برای پیست مسابقه، مدرسه رانندگی، یا جایی که از دست دادن کامل کنترل شما یا تماشاگران کنجکاو را نمی کشد، ذخیره کنید.

ما همچنین از تمایل به کمی تفریح ​​در زم، که عامل خطر صفر است آگاه هستیم، بنابراین وقتی به این موضوع رسیدیم ViralHog ویدیوی یک چرخش با سرعت پایین J، ما نتوانستیم در برابر اشتراک‌گذاری مقاومت کنیم. این امر به ویژه زم، صادق است که وسیله نقلیه درگیر یک مینی ون باشد که در این مورد شبیه کرایس، پاسیفیکا است. و با توجه به توضیحات ویدیو داریم نه یک جوان در سن مدرسه که خودروی خانواده را برای چند دونات دیفرانسیل جلو قرض می گیرد. ظاهراً یک شوهر مغرور همسرش را در حال اجرای این کتاب درسی J-turn در حالی که برای صرف قهوه صبحگاهی بیرون می‌رفت دستگیر کرد.

در این حالت، مینی ون با سرعت پیاده روی مع، می کند. با کمی مهارت، فقط ضربه ملایم دریچه گاز و کشیدن چرخ لازم است تا ،مت جلویی را به آرامی به اطراف بچرخ،د. چراغ‌های عقب را از نزدیک تماشا کنید و لحظه‌ای را خواهید دید که راننده از عقب به جلو حرکت می‌کند، چرخش کنترل‌شده را متوقف می‌کند و مانند یک رئیس یکپارچه شتاب می‌گیرد. واضح است که او قبلاً این کار را انجام داده است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.