آلفارومئو خودروی اسپورت بسیار گران قیمتی که در نیمه اول سال 2023 عرضه می شود را تایید کرد

اگر آلفا تصمیم بگیرد قدرت ICE را حفظ کند، احتمالاً به این م،ی است که یک موتور 2.9 لیتری V6 توئین توربو قرض گرفته شده از مدل های جولیا و استلویو کوادریفوگلیو در قلب خودروی پرچمدار این شرکت قرار خواهد گرفت. در دوتایی هاردکور Giulia GTA/GTAm، آسیاب شش سیلندر برای 533 ، بخار و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) من، است. مشخص نیست که آیا موتور بنزینی را می توان بیشتر برای یک برنامه خودروی اسپرت ارتقا داد یا خیر.

“شما در نیمه اول سال 2023 چیزی در آن زمینه از نظر اسپورت بودن خواهید دید. ما از یک کلمه برای تعریف برند استفاده می کنیم و آن “ورزشی” است.” او ادامه داد که یا فقط از یک موتور احتراقی نیرو می گیرد یا یک EV خالص خواهد بود، به این م،ی که هیب، منتفی است. هر چه که باشد، مدیر اجرایی 55 ساله فرانسوی متعهد می شود که “بسیار هیجان انگیز، بسیار انتخابی و بسیار پرهزینه” خواهد بود.

توجه: تصویر بالا رندر ما از آلفارومئو GTV / Giulia Coupe است که هرگز اتفاق نیفتاد.


منبع: https://www.motor1.com/news/605250/alfa-romeo-sports-car-2023/

با پیش نمایش سال آینده، نسخه تولید بعدی باید در سال 2024 یا 2025 وارد بازار شود. انتظار می رود تعداد تولید پایین و قیمت بالا برای چیزی که مطمئناً یک ک،یک فوری خواهد بود، زیرا به ،وان آ،ین آلفارومئو با موتور ICE در تاریخ ثبت خواهد شد. اگر برند بخواهد از V6 استفاده کند، خودروی اسپرت.

ایمپاراتو شایعات در مورد طراحی متأثر از یک طراحی قدیمی را تأیید کرد زیرا این خودروی اسپورت آلفارومئو که نامش نامی ندارد پس از T33 Stradale از اوا، دهه 1960 ساخته خواهد شد. در ابتدا، برنامه این بود که یک پیشرانه تمام الکتریکی به آن داده شود، اما برنج برتر گفت اتوموبیل می تواند یک موتور بنزینی داشته باشد و خیلی زودتر به فروش برسد. با این حال، رونمایی برنامه ریزی شده برای سال 2023، خودروی تولیدی واقعی نخواهد بود، زیرا قرار است شکل یک طرح مفهومی یا طراحی پیشرفته را به خود بگیرد.

آلفارومئو قبل از اینکه مدیران شرکت تصمیم بگیرند سرگرمی های تحقیق و توسعه را به یک محصول حجمی هدایت کنند، برنامه ریزی کرده بود که GTV و 8C را بازگرداند. Tonale متولد شد، با یک کراس اوور حتی کوچکتر که در سال های آینده در هر دو شکل ICE و EV دنبال می شود. خوب، اما یک ماشین اسپرت چطور؟ خوب، هنوز هم اتفاق می افتد. این شایعات در مورد یک ماشین عملکرد اختصاصی اکنون توسط ژان فیلیپ ایمپاراتو، رئیس این خودروساز در مصاحبه ای تایید شده است. اتوموبیل.

صرف نظر از این، این آ،ین برنامه برای V6 خواهد بود زیرا نسل بعدی Giulia قبلاً تایید شده است که یک EV خالص است. در واقع، طبق آ،ین نقشه راه منتشر شده توسط شرکت مادر Stellantis، آلفارومئو تا سال 2027 ICE در اروپای بزرگ، آمریکای شمالی و چین را کنار خواهد گذاشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.