مدل داغتر لامبورگینی اوروس قبل از اولین عرضه قریب الوقوع به نمایش درآمد

ع، های جاسوسی لامبورگینی Urus Evo

جزئیات خاص هنوز برای هر دو مشخص نیست، اما PHEV ممکن است پیشرانه را از پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid قرض بگیرد. موتور هیب، در پورشه 689 ، بخار (514 کیلووات) قدرت دارد. Urus در حال حاضر 641 ، بخار (471 کیلووات) از موتور 4.0 لیتری تولید می کند و مشخص نیست که آیا لامبورگینی قدرت خود را برای Evo تغییر خواهد داد یا خیر. این می تواند به سمت بالا حرکت کند و احتمالاً به نوع اسپرت تر و عملکرد محور تبدیل شود. PHEV ممکن است قدرت بیشتری داشته باشد، اما Evo باید س،تر باشد و به آن یک مزیت منحصر به فرد می دهد.

ما به زودی متوجه خواهیم شد که لامبورگینی چه چیزی را اذیت می کند. در این پست رسانه‌های اجتماعی آمده است: «ما به آن نزدیک هستیم. آماده شوید.” ما از دیدن برنامه ریزی شرکت هیجان زده هستیم و می د،م که بیش از دو شاسی بلند جدید Urus را خواهیم دید. این خودروساز همچنین از هوراکان استراتو، نسخه ای پرسرعت از ابرخودروی V10 استفاده می کند. ارتفاع سواری بالا، گلگیرهای پ،تیکی درشت و قفسه سقف به تبدیل هوراکان به یک جایگزین جذاب Urus کمک می کند. باشه، شاید نه.

عکاسان جاسوس ما در هفته‌های اخیر هر دو مدل را شکار کرده‌اند، اما تنها Evo به طراحی مجدد آینده اشاره کرد. لامبورگینی PHEV را زیر بدنه کراس اوور فعلی مخفی کرد. با این حال، این شرکت نتوانست درب جدید را که به گلگیر عقب ،بیده بود و درگاه شارژ را پنهان کرده بود، پنهان کند. ع،‌های جاسوسی Evo نشان می‌دهد که کراس اوور دارای نمای جلویی تهاجمی‌تر، اسپوی، سقف و سایر تغییرات عملکردی است.

تیزر کوتاه تنها نگاهی اجمالی به خوشه ابزار ارائه می دهد، اما خط قرمز 6800 دور در دقیقه سرعت سنج به راحتی قابل شناسایی است. این با موتور 4.0 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو که Urus را نیرو می‌دهد مطابقت دارد که آموزنده است اما کاملاً مفید نیست. لامبورگینی در حال آماده سازی دو مدل جدید اوروس است و هر دو احتمالاً به استفاده از موتور 4.0 لیتری ادامه خواهند داد و مشخص نیست که آیا اوو با عملکرد بالا است یا پلاگین هیب، که در شرف عرضه است.

ما می د،م که لامبورگینی نیمه دوم شلوغی را تا سال 2022 برنامه ریزی کرده است. این خودروساز در حال آماده شدن برای عرضه چندین مدل جدید است و یکی از آنها نزدیک به ش،تن پوشش است. یک تیزر ویدیوی جدید منتشر شده در توییتر نشان می‌دهد که رونمایی قریب‌الوقوع است و ما انتظار داریم اولین Urus را ببینیم.

11 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/605227/،tter-lamborghini-urus-teased-debut/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.