آمالگام مدل‌های شگفت‌انگیز خودروهای ۲۰۲۲ خود را برجسته می‌کند، ساخت‌های ۲۰۲۳ را متذکر می‌شود

ساخته‌های آمالگام، آثار هنری درخش، هستند که برخی از عالی‌ترین خودروهای جهان را جشن می‌گیرند. آنها بسیار ارزان تر از همتایان واقعی خود هستند، اما جزئیات و دقت مدل ها نسبت به چیزهای واقعی آنها را به اقلام گران قیمتی تبدیل می کند که جمع آوری آنها هنوز هم هزینه کمی دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/628591/amalgam-amazing-2022-car-models/

با نزدیک شدن به پایان سال 2022، مجموعه آمالگام به آنچه که در طول سال منتشر کرد نگاهی انداخت. حلقه هایلایت کوتاه جدیدترین خلاقیت های سازنده مدل را که در سال 1995 آغاز شد به نمایش می گذارد. مدل های این شرکت به دلیل جزئیات و دقت عالی خود مشهور هستند.

سپس این ویدئو به نمایش مدل های این شرکت بازمی گردد. ما بوگاتی تایپ 59، سه خودروی فراری – 296 GTB، SF90 Spider، و Portofino M، فورد GT40 MkII نمادین، استون مارتین DB4 GT زاگاتو و فراری 812 Competizione را می بینیم.

24 ع، ها

بخش پای، ویدیو مزه آنچه را که از سوی این شرکت می آید ارائه می دهد. آمالگام این کار را در سال 2021 انجام داد و ظاهر خودروی مسابقه ای 2022 فرمول 1 را مشاهده کرد که با تغییر قو،ن توسط هیئت حاکمه ورزش برای ایجاد مسابقات هیجان انگیز تر، بازطراحی قابل توجهی شد. مفهوم نقره ای در انتهای ویدیو بسیار مرموزتر است. این خودرو شبیه یک خودروی F1 آینده‌نگر به نظر می‌رسد که دارای دماغه‌ای فوق‌العاده نوک تیز، غلاف‌های کناری هوای باز و بال دو تکه است. نرم به نظر می رسد، و ما دوست داریم آن را در مسیر مسابقه یا قفسه دفتر خود ببینیم.

در اوایل سال جاری، آمالگام مجموعه جدیدی از چاپ ابریشم با هنرهای زیبا را معرفی کرد که با چاپ رنگی خودروی مسابقه‌ای Lotus 72D فرمول 1 و ،مت موتور مازراتی 300s را به نمایش گذاشت. آمالگام چاپ های لوتوس را با ورق های طلای واقعی تزئین کرد و امرسون فیتیپالدی، قهرمان دو دوره F1 جهان، حتی برخی از آنها را امضا کرد.

ماکت آمالگام بوگاتی ویرون گرند اسپرت 1:8 مقیاس

این ویدئو با نمایی از مک لارن سنا در مقیاس 1:8 باز می شود. بیش از 1000 قطعه این مدل برای بازرسی قرار داده شده است تا سطح فوق العاده ای از جزئیات را که در خلاقیت های آمالگام وجود دارد نشان دهد. سپس این ویدئو به S،dtail منتقل می‌شود و ویژگی‌های این مدل سفارشی را نشان می‌دهد که دارای گوشی هوشمند است، مانند درب‌های اتوماتیک و چراغ‌های کاری.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.