پیش‌نمایش CES 2023 لاس‌وگاس: انتظار چه چیزی

تیزر ایتال دیزاین

Sony Honda Mobility یک سرمایه گذاری مش، بین این دو شرکت قدرتمند است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، شراکت شاهد تحویل یک خودروی جدید به مشتریان در سال 2026 خواهد بود. پیش نمایش اولین مدل در نمایشگاه CES 2023 انجام خواهد شد.

فول، واگن آئرو/ID.7

BMW i7 2022

در سال 2021، این استارت آپ الکتریکی از طرحی برای یک وسیله نقلیه تمام الکتریکی عمودی برخاست و فرود (VTOL) رونمایی کرد که می تواند مانند یک ماشین رانندگی کند و با طراحی کوادروکوپتر پرواز کند. یک نمونه اولیه کار در اندازه کامل اکنون برای نمایش عمومی آماده است و اولین نمایش آن در CES انجام می شود.

آئودی

Audi VR در CES 2023

خودروی خاصی برای نمایشگاه CES 2023 ذکر نشده است، اما این خودروساز لو، اعلامیه هایی در رابطه با طرح های برقی، سیستم های پیشرفته کمک راننده در آمریکای شمالی و همکاری با یک “برند سرگرمی هیجان انگیز” خواهد داشت.

پژو اینسپشن

در سال 2019، آئودی اعلام کرد که تجربیات بازی های واقعیت مجازی را به خودروهای خود گسترش خواهد داد. یک سیستم سرگرمی VR جدید در خودرو در CES 2023 به نمایش در خواهد آمد که آئودی نوید “سواری های تجربه” را برای شرکت کنندگان می دهد.

خودروی بی ام و ویژن

CES در ، وگاس که زم، حوزه شرکت‌های فناوری بود، به مکان مورد علاقه خودروسازان برای نمایش وسایل نقلیه جدید و مفاهیم آینده‌نگر تبدیل شده است. سال 2023 در حال شکل گیری سال بزرگی برای این رویداد است و سازندگان متعددی از سراسر جهان از خودروهای برقی با تکنولوژی و سیستم های پیشرفته در این نمایشگاه رونمایی می کنند. حتی یک استارت‌آپ با یک ماشین پرنده تمام الکتریکی برای اولین بار در ،ه وجود دارد.

مفهوم گرافیت کرایس، جریان هوا (خارجی)
Aska eVTOL

نه، این تکرار CES 2022 نیست. کرایس، مفهوم جریان الکتریکی الکتریکی خود را در نمایشگاه سال گذشته معرفی کرد، سپس آن را برای نمایشگاه خودروی نیویورک 2022 به روز کرد. در یک بی،ه مطبوعاتی برای CES 2023، Stellantis اظهار داشت که کرایس، آ،ین پیشرفت‌ها را برای اولین خودروی الکتریکی تولیدی خود که در سال 2025 عرضه می‌شود به نمایش خواهد گذاشت. شایعات نشان می‌دهند که این نسخه دیگری از Airflow است، احتمالاً نزدیک به مشخصات تولید.

ایتال دیزاین

بیش از یک سال از اولین باری که خبر یک پیکاپ تمام برقی را از رم شنیدیم می گذرد. Ram Revolution سرانجام در قالب مفهومی در CES معرفی خواهد شد و پیش نمایشی نزدیک به تولید از کامیون EV این برند را ارائه می دهد.

سونی هوندا موبیلیتی

Polestar 3 از اوا، سال 2023 به دست مشتریان خواهد رسید، اما پیش نمایش سیستم نظارت بر راننده پیشرفته آن در CES انجام خواهد شد. این سیستم که با SmartEye طراحی شده است، دارای دو دوربین حلقه بسته است که حرکات چشم و پلک و همچنین حرکات سر را ردیابی می کند. این سیستم به راننده هشدار می دهد و در موارد شدید می تواند خودرو را به طور کامل متوقف کند.

مفهوم انقلاب رام

این شرکت طراحی ایتالیایی در نمایشگاه CES چیزی به نام Climb-E را ارائه خواهد کرد که به ،وان “مفهوم نوآورانه تحرک آینده” نامگذاری شده است.

مرسدس بنز

رندر مفهومی Ram Revolution Motor1

در اینجا پیش نمایشی از اطلاعیه های مرتبط با خودرو در نظر گرفته شده برای CES 2023 است:

Aska eVTOL

این برند مشهور فرانسوی در آمریکای شمالی خودرو نمی‌فروشد، اما با یک خودروی مفهومی قابل توجه به ،‌وگاس می‌رود که مسیر طراحی جدیدی را برای این شرکت نشان می‌دهد. تیزرهایی که تاکنون منتشر شده نشان می دهد که این خودرو یک وسیله نقلیه هیجان انگیز با نورپردازی LED براق خواهد بود.

ستاره قطبی

ع، های جاسوسی فول، واگن Aero B سدان

ما قبلاً در مورد سدان مفهومی VW Aero می‌د،م، زیرا در ژوئن 2022 معرفی شد. برای نمایشگاه CES، فول،‌واگن نسخه تولیدی این خودرو را با یک نمونه اولیه که هنوز در استتار پیچیده شده معرفی خواهد کرد. همچنین نام رسمی آن را یاد خواهیم گرفت که انتظار می رود ID.7 باشد


منبع: https://www.motor1.com/news/628602/ces-2023-las-vegas-preview/Polestar 3 2023 تیزرهای مفهومی پژو اینسپشن 2023

این یک کانسپت تمام الکتریکی بر اساس معماری Neue Kl،e BMW است. انتظار می رود شکل یک سدان براق را به خود بگیرد، همچنین می تواند اولین فناوری رابط کاربری پیشرفته ای به نام Dee را نشان دهد، همانطور که اخیراً از BMW در پست های تبلیغاتی متعدد رسانه های اجتماعی مشاهده شده است.

کرایس، جریان هوا

مرسدس ویژن EQXX
کانسپت SUV Vision-S 02 Sony

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.