آنچه از تزریق ژل باید بدانید مراقبت های بعد از تزریق ژل

بعد از تزریق ، می بایست جهت عدم ایجاد فشار بر روی صورت ، تا یک هفته به شکم و پهلو نخوابید. از انجام این عمل زیبایی در آرایشگاه ها و مراکزی که از نظر بهداشت اعتباری ندارند، پرهیز کنید. افرادی که از داروهای جنتامایسین، کانامایسین و استرپتومایسن و دی پی سیلامین استفاده می‌نمایند. اشخاصی که به عارضه ها و مشکلات شدید پوستی دچار می باشند.

آنچه از تزریق ژل باید بدانید مراقبت های بعد از تزریق ژل

با داشتن اطلاعاتی در مورد این عمل زیبایی سرپایی نتیجه بهتری خواهید گرفت. تزریق فیلر یا ژل از جمله تکنیک‌های حجم دادن به اجزای مختلف صورت می‌باشد. از این رو می‌تواند برای افرادی با صورت لاغر بسیار کمک‌کننده باشد.

مراقبت های بعد از پروتز سینه چیست؟

به طور کلی زمانی که تزریق به ناحیه مورد نظر انجام میشود، کمی تورم، قرمزی و حساسیت و کبودی بعد از تزریق ژل طبیعی است البته اگر تنها برای چند روز به مراقبت های کامل بعد از تزریق ژل طول انجامد. در طول مشاوره، متخصص زیبایی، منطقه مورد نظر شما را ارزیابی می کند و سابقه پزشکی شما را بررسی می کند. به عنوان مثال، اگر از داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (مانند آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن) یا رقیق‌کننده‌های خون استفاده میکنید، باید جراح زیبایی خود را از این مسئله مطلع کنید. هنگامی که ژل در ناحیه مورد نظر تزریق می شود، بلافاصله به آن قسمت حجم می دهد و چین و چروک های پوست را صاف می کند. با نشستن فیلر در زیر پوست، اثر کامل و نتیجه ی نهایی آن با گذشت چند روز قابل مشاهده است. ژل‌های حاوی پلی لاکتیک اسید پلیمری مصنوعی هستند اما با بافت‌های بدن سازگاری دارند.

  • خصوصیت این ژل در سازگاری بیولوژیک با بدن است به این معنا که واکنش نمی دهند و نیز سرطان زا نیستند.
  • درمان ژل غیرجراحی هنوز یک عمل پزشکی است که نیازمند مهارت، آموزش و دانش کافی است تا نتایج مطلوب حاصل شود.
  • دوام نتایج به نوع محصول، ناحیه مورد نظر و خود بیمار بستگی دارد.
  • به همین دلیل باید از پزشک متخصص باتجربه و حرفه‌ای مشاوره گرفته و از مناسب بودن این مدل مطمئن شوید.
  • به کمک انواع ژل می‌توان حجم نواحی مختلف بدن از جمله سینه، ران، چانه، گونه، باسن و لب را افزایش داد.
همانطور که ذکر شد این ژل‌ها هم عوارض کمی دارند و هم آسان تزریق می‌شوند و علاوه بر آن درمان حساسیت‌های ناشی از هیالورونیک اسید بسیار راحت است. شما با انتخاب تزریق ژل هیالورونیک اسید، اگر بدنتان واکنش نشان داد، کافیست با تزریق یک آنزیم به نام هیالورونیداز، تمامی ژل تزریق شده هیالورونیک را در بدن خود از بین ببرید. اسید هیالورونیک دارای اثر “پُر کنندگی” است که هم برای رفع چین و چروک پوست و هم برای حجم دهی لب‌ها مفید است. تزریق ژل از آن دسته روش‌های محبوب به ویژه در بین خانم‌ها است. که به یاری آن می‌توان بخش‌های مختلف صورت را فرم داده و جوانی را به صورت بازگرداند. البته حجم دهنده‌های دیگری نیز در این زمینه به کار می‌روند که مزایا و معایبی دارند.

پرلان توسط یک سوزن فوق‌العاده ظریف به بدن تزریق می‌شود تا اسید هیالورونیک از بین رفته را جایگزین یا دوباره پر کند. پرلان برای پر کردن خطوط عمیق اطراف دهان محصولی عالی است. شقیقه با افزایش سن دچار فرورفتگی می‌شود و اغلب به آن توجهی نمی‌شود. تزریق ژل به شقیقه موجب پر شدن فرورفتگی‌هایی می‌شود که ظاهری پیر و استخوانی به صورت می‌دهند. اغلب تزریق ژل در ناحیه شقیقه با تزریق گونه همراه می‌شود.

ژل ژوودرم

چند سالی می­شود که تزریق ژل به منظور جوانسازی پوستو یا حجیم کردن نواحی مختلف صورت (لب، گونه، چانه و…) و بدن سر و صدای زیادی به پا کرده است. ژل‌ها ترکیبی از مواد شیمیایی و زیستی هستند که با اخذ مجوز از سازمان جهانی غذا و دارو FDA، در سراسر دنیا به منظورها مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. با تزریق اصولی و صحیح این فیلرهای پوستی در نقاط مناسب، می‌توان به راحتی حجم از دست رفته پوست صورت که منجر به ایجاد چین و چروک شده است را بازگرداند.

در برخی از افراد نیز به علت حساس بودن پوستشان، ممکن است در ناحیه تزریق دچار کبودی شوند. در مراحل آماده‌سازی برای تزریق فیلر، معمولا ماده بی‌حس‌کننده استفاده نمی‌شود؛ زیرا خود ژل‌ها حاوی مقداری بی‌حس‌کننده هستند. با این حال در مواردی که فرد متقاضی نسبت به درد حساسیت دارد؛ می‌توان از بی‌حس‌کننده‌های موضعی استفاده کرد. پس از این کار، ناحیه تزریق مشخص شده و با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف و نازک، ژل یا فیلر به زیر پوست تزریق می‌شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.