اسناد فاش شده BMW M3 CS نسخه ایالات متحده، قدرت خروجی 543 اسب بخار را تأیید می کند

برخلاف M4 CSL دیفرانسیل عقب، هم گزارش قبلی و هم نشت جدید تایید می کنند که M3 CS جدید دارای xDrive خواهد بود، به این م،ی که هر چهار چرخ توسط موتور به حرکت در خواهند آمد.

جالب اینجاست که این انتقال با علامت سوال در اسناد فاش شده ارائه شده است. گزارش قبلی گفته بود که با گیر،س اتوماتیک وارد خواهد شد. در مورد فضای داخلی، جاسوسان ما M3 CS را با صندلی های سطلی جلو به ،وان تج،ات استاندارد دستگیر کرده اند. سیستم iDrive بی‌ام‌و در سیستم‌عامل 8 که در تازه‌سازی میانه‌سیکل سری 3 یافت می‌شود، در M3 CS انتظار می‌رود.

اسناد فاش شده جدید نیز آنچه را که قبلاً می د،م تأیید می کند. G80 BMW M3 CS جدید از همان موتور موجود در M4 CSL بهره می برد – موتور 3.0 لیتری S58 خطی 6 سیلندر توئین توربو. این اسناد نشان می دهد که توان ،وجی 405 کیلووات یا 543 ، بخار خواهد بود که باید با توان ،وجی فعلی M4 CSL محدود شود. گفته می شود، انتظار می رود ارقام گشتاور نیز 479 پوند فوت (650 نیوتن متر) باشد.

اسناد فاش شده در BimmerPost انجمن ها دارای سه کد هستند: دو کد برای اروپا و یکی برای ایالات متحده. مدل چپ‌دست M3 CS برای اروپا با کد 61AY و مدل فرمان راست با کد 62AY. در همین حال، نسخه LHD ایالات متحده با کد 63AY ارائه می شود. هیچ تفاوتی بین این سه کد وجود ندارد، به جز جهت فرمان آنها.

ع، های جاسوسی BMW M3 CS

یک روز دیگر، مجموعه دیگری از اسناد فاش شده با اطلاعاتی درباره BMW M3 CS آینده. آ،ین اخبار می تواند طرفداران Bimmer را در ایالات متحده خوشحال کند زیرا ورود M3 تقویت شده را در سراسر حوض تایید می کند.

17 ع، ها

گزارش قبلی بیان کرده است که تولید M3 CS محدود خواهد بود، که از مارس 2023 آغاز خواهد شد و تا فوریه 2024 ادامه خواهد داشت. نشت های تازه از این اطلاعات پشتیب، می کنند. این بدان م،ی است که یک افشاگری می تواند در گوشه و کنار باشد. اکنون تنها سوال این است که چه زم،.


منبع: https://www.motor1.com/news/626009/bmw-m3-cs-leaked-do،ents/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.