اولین فورد موستانگ GT 2024 برای خیریه به حراج گذاشته شد

فورد اولین موستانگ GT 2024 تولیدی را در حراج سالانه بارت-،ون در اسکاتسدیل، آریزونا، در 28 ژانویه به فروش خواهد رساند. تمام عواید فروش حاصل از حراج موستانگ به نفع JDRF، سازمان جه، تحقیقات و حمایت از دیابت نوع 1 (T1D) خواهد بود.

پس از اینکه VIN 001 2024 Mustang GT صاحب جدید خود را پیدا کرد، انتظار می‌رود تحویل منظم این پونی در تابستان امسال آغاز شود. قبل از آن، امیدواریم در حدود بهار امسال، ما این شانس را داشته باشیم که پشت فرمان موستانگ جدید قرار بگیریم. تا زم، که این اتفاق نیفتد، مطمئن شوید که این خودروی اسپورت را با مدل قبلی خود مقایسه کنید.

جیم اونز، مدیر بازاریابی موستانگ، اظهار داشت: “فورد سنت طول، حمایت از خیریه ها از طریق حراج بارت-،ون را دارد، و ما مفت،یم که موستانگ GT کاملاً جدید را برای حمایت از اه، ارزشمندی مانند تحقیقات دیابت نوجوانان ارائه می دهیم.” “این نسل هفتم قدرتمندترین موستانگ GT ما است و برنده مناقصه نه تنها از یک هدف خوب حمایت می کند، بلکه صاحب اولین موستانگ GT می شود.”

فورد موستانگ 2024

این سومین نسل موستانگ VIN 001 خواهد بود که برای خیریه به حراج گذاشته می شود. در سال‌های اخیر، فورد اولین موستانگ شلبی GT500، موستانگ ماخ 1 و موستانگ بولیت مونتاژ شده را در حراجی‌های خیریه فروخت.

موستانگ GT 2024 دارای یک موتور 5.0 لیتری Coyote V8 است که برای 480 ، بخار قدرت و 415 پوند فوت گشتاور در فرم استاندارد من، است. به سراغ سیستم اگزوز سوپاپ فعال اختیاری بروید و این ارقام به 486 ، بخار و 418 پوند فوت می رسد و آن را به قوی ترین موستانگ GT موجود در تاریخ تبدیل می کند. یک گیر،س شش سرعته دستی همچنان به ،وان جایگزینی برای مبدل گشتاور 10 سرعته اتوماتیک موجود است.


منبع: https://www.motor1.com/news/632563/2024-ford-mustang-barett-jackson-auction/

24 ع، ها

به برنده مناقصه این فرصت داده می شود تا از بین هر گزینه استاندارد موستانگ GT انتخاب کند. از جمله گیر،س دستی یا اتوماتیک، 11 رنگ خارجی موجود، رینگ های 18 تا 20 اینچی و ترمزهای برمبو در سه رنگ (مشکی، قرمز و آبی).

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.