این تویوتا سوپرای نادیده گرفته شده را پس از 14 سال در حیاط خلوت دوباره می درخشد

این تویوتا سوپرای نادیده گرفته شده را پس از 14 سال در حیاط خلوت دوباره می درخشد

به صاحب این تویوتا سوپرا توربو 1995 خیلی سخت نگیرید. او آن را در سال 2001 ،ید و تقریباً 10 سال قبل از رشد خانواده اش از رانندگی با آن لذت برد. طبق این ویدیوی جدید WD Detailing، حدوداً در سال 2011 در حیاط خلوت پارک شده بود و تا همین اوا، همان جایی بود که مالک تصمیم گرفت به آن عشق بسیار مورد نیاز را بدهد.

این ویدئو با سوپرای قرمز فرو رفته در خاک آغاز می‌شود که اطراف آن را کیسه‌های ، پراکنده در سراسر حیاط احاطه کرده است. ،ه به وضوح در ،مت پشتی Mk4 قابل مشاهده است، و ،یفی روی پنل‌های راکر ماشین اسپرت را پوشانده است. خاک شبیه پاشیدن گل به نظر می رسد، احتمالاً از باران های شدید که در طول سال ها زمین را به یک سوپ گل آلود تبدیل کرده است. شیشه ،یف است، داخل آن کپک زده است و آسیب دیدگی قابل توجهی روی بال نمادین سوپرا دیده می شود. یک بر،ب بازرسی روی شیشه جلو به تاریخ 2011 است که این ادعا را تأیید می کند که بیش از یک دهه است که پارک شده است.

پس از بازگشت به مغازه، شواهد دیگری از خواب طول، این سوپرا فاش می شود. روتورهای ترمز شبیه تابه های پیتزا زنگ زده به نظر می رسند و کالیپرها آنقدر خورده شده اند که با یک تمیز ، ساده ترمیم نمی شوند. تکه های برگ از پوشش زیر بدنه در جلو کشیده می شوند و دو لانه موش از ،مت بار در عقب جدا می شوند. بقایای جوندگان بیشتری از پشت عایق هود بیرون کشیده می شود که به نظر می رسد تماماً توسط مخلوقات ت،یب شده است. زم، که درب گاز باز می شود، لحظه ای وحشتناک فرا می رسد که مجموعه ای از مورچه های زنده را آشکار می کند. ظاهراً یک کلنی کوچک در اطراف گردن پرکننده پناه گرفته بود. بله

البته، ،، که ویدیوهای WD Detailing را دیده اند، می دانند که این داستان چگونه به پایان می رسد. پس از چندین بار عبور با پاک کننده ها و پولیش های مختلف، تویوتای قدیمی بسیار خوب به نظر می رسد. متأسفانه به نظر نمی رسد عالی باشد – سال ها نادیده گرفتن بخش هایی از رنگ آسیب دیده و برخی از پ،تیک های داخلی محو شده اند. به صندلی‌های چرمی آسیب وارد شده است و برخی از لکه‌های فرش از بین نمی‌روند. آنها سعی می کنند 2JZ را روشن کنند، اما موتور از بنزین قدیمی خوشش نمی آید. تمیز می چرخد، اما به آتش زدن نزدیک نمی شود.

با این حال، در وضعیت بسیار بهتری نسبت به قبل باقی مانده است، و این نقطه شروع خوبی برای مالک است که یا یک ترمیم کامل انجام دهد، یا به سادگی قطعات مک،کی را تعمیر کرده و آن را به جاده بازگرداند. با توجه به اینکه این سوپراها اکنون ارزش پول نقد جدی دارند، امیدوارم تا زم، که مراحل بعدی خود را تصمیم می گیرد، آن را به حیاط خلوت بازنگرداند.

منبع: https://www.motor1.com/news/714145/neglected-toyota-supra-turbo-،ne-a،n/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.