تهدید ادعایی گربه جهنمی سیاتل توسط پلیس علاقه مند به ماشین دستگیر شد

تهدید ادعایی گربه جهنمی سیاتل توسط پلیس علاقه مند به ماشین دستگیر شد

به ،وان یک ،ن سیاتل، من اولین ،ی هستم که اعتراف می کنم که ما دقیقاً مرکز فرهنگ خودرو نیستیم. سوباروس قدیمی و واگن قدیمی ولوو معمولا جالب ترین وسایل نقلیه ای هستند که می تو،د پیدا کنید. در نتیجه، سیاتل واقعاً تا اوایل سال جاری با تصاحب یا ،ابی موستانگ ها در حین ، یک رویداد اتومبیل و قهوه مشکل زیادی نداشته است.

یک ماه پیش، کاربران هیئت مدیره r/Seattle Reddit درباره ماشینی که تقریباً هر شب در محله Belltown شهر می شنیدند، صحبت ،د. Belltown یکی از متراکم‌ترین مناطق مسکن شهری در سیاتل است، با بیش از 13000 ،ن در تنها نیم مایل مربع، که به این م،ی بود که بحث در مورد ماشین پر سر و صدا به سرعت مورد توجه قرار گرفت زیرا تقریباً هر شب هزاران نفر از خواب بیدار می شدند.

Redditors حدس زد که محتمل‌ترین مقصر، بر اساس ده‌ها شاهد عینی، یک Dodge تغییر یافته است. به طور خاص، این خاص دوج تغییر یافته که توسط یک مرد 20 ساله به نام “srt.miles” در اینستاگرام هدایت می شود. از دست دادن این خودرو – یک Dodge Charger Hellcat Jailbreak با نوارهای برنزه و مشکی ببری متمایز با چراغ‌های LED چند رنگ – برای بسیاری که در چنین منطقه متراکمی زندگی می‌کنند سخت بود. اگر این برای ادامه کافی نبود، srt.miles ده‌ها پست ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود دارد که در آن او با سرعت بالایی با Hellcat ظاهراً مستقیم و تنظیم‌شده خود در وسط محله بل‌تاون سیاتل رانندگی می‌کند.

آن ویدیوهای اینستاگرام به ،وان شواهد قابل قبول به پایان رسید. در پرونده دادگاهی در هفته جاری، پلیس ادعا می کند که مردی که پشت حساب srt.miles قرار دارد از ژانویه بارها به دلایل مختلف تحت تعقیب قرار گرفته و مورد استناد قرار گرفته است و تعداد زیادی از پلیس های سیاتل چارجر قهوه ای رنگ را در بل تاون و اطراف آن شنیده و دیده اند.

افسری که این گزارش را می نویسد کمی دنده بود و ادعا می کند که می تواند بگوید ماشینی که در شهر در حال مسابقه شنیده است قطعاً یک چارجر بوده است، زیرا او “از نزدیک با این یادداشت اگزوز آشنا است، زیرا من قبلاً در مسابقات NHRA Top شرکت می کردم. مدار مسابقه سوخت … تیم مسابقه من یک موتور “همی” را اجرا کرد. یکی از کمک های تشخیصی برای [tuning] به صدای اگزوز توجه کرده بود.” ویدئوی بالا نشان می دهد که صدای این ماشین چقدر بلند است، بنابراین او قطعاً صدای اگزوز را شنیده است.

مکالمه با شهروندان محلی در مورد این خودرو، پلیس سیاتل را به تاپیک های Reddit در مورد این وسیله نقلیه سوق داد، جایی که صفحه اینستاگرام لینک شده بود. یک افسر توانست ماشین را در اینستاگرام با ماشینی که در شهر در حال رانندگی دیده بود مطابقت دهد و به وجود ویدیویی اشاره کرد که در آن SRT با سرعت 107 مایل در ساعت ضبط شده بود. برای رفع شک بیشتر، افسر خاطرنشان کرد که راننده “گفت که “تقریباً 700000 دنبال کننده” در رسانه های اجتماعی خود دارد” و حتی تلفن خود را که نشان می دهد حساب اینستاگرام srt.miles به ،وان مدیر وارد شده است را تحویل داده است. دادستان اکنون راننده مظنون را به دو فقره رانندگی بی احتیاطی متهم کرده است.

Redditors در سیاتل به طور قابل پیش بینی از زمان طرح این پرونده خوشحال شده اند. سطح سر و صدا و سرعت بالا در اینجا فوق‌العاده آزاردهنده و بسیار ناامن است، و همچنین نام وحشتناکی را برای علاقه‌مندان به خودرو ایجاد می‌کند، بنابراین امیدوارم دادگاه بتواند به راننده دستور دهد که یک ماشین هوشمند الکتریکی برای یک سال به ،وان توبه ب،د. در این بین، ،نان بل تاون می توانند کمی بخوابند.



منبع: https://www.motor1.com/news/714378/،cat-menace-of-seattle-charged/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.