این جیپ واگنیر 2 دلاری برای دویدن و رانندگی مجدد به یک قطعه 4 دلاری نیاز داشت

این جیپ واگنیر 2 دلاری برای دویدن و رانندگی مجدد به یک قطعه 4 دلاری نیاز داشت

دانستن اینکه چگونه ماشین ها را تعمیر کنید یک مهارت ارزشمند است. در حالی که کار روی وسایل نقلیه مدرن سخت تر است زیرا پیچیده تر هستند، وسایل نقلیه دهه 1960 تعمیر بسیار ساده تر هستند. یک ماشین قدیمی که برای چندین دهه پوسیده شده است ،وماً یک هدف گمشده نیست، مانند این جیپ واگنیر 1964 که جیمز از گاراژ Low-Buck آن را فقط به قیمت 2 دلار ،ید.

پلاک جیپ نیومکزیکو آ،ین بار در سال 1996 بر،ب گذاری شد و 32 سال را در جاده گذراند و احتمالاً 28 سال دیگر را در جاده گذراند. حتی قبل از اینکه از جاده خارج شود، به نظر می رسد این واگنیر زندگی سختی داشته است. مالکان قبلی شیفتر ستون را با یک واحد طبقه تعویض ،د، موتور دیگری نصب ،د و نکات بسیار زیادی را از کتاب جراحی خودرو دکتر فرانکنشتاین دریافت ،د. یک سر فرمان پوسیده نیز در ،مت بار در کنار فنر برگ زنگ زده بود.

اما ساختمان قصابی آنقدر پایدار بود که با کمی کار دوباره احیا شود. موتور اصلی Wagoneer مدت‌ها بود که از بین رفته بود و جایگزینی آن آزادانه چرخید و بارقه‌ای از امید را به وجود آورد که دوباره با کمی توجه نفس ،شد.

یک شمع از دست رفته، یک کلاهک توزیع کننده جدید و یک چرخاننده 3.79 دلاری تنها چند مورد از موارد مورد نیاز برای روشن ، موتور بودند. یک رادیاتور نامتن، خنک کننده را فراهم می کرد، در حالی که یک م،ن سوخت کوچک به کمک گرانش که به ،مت زیرین کاپوت متصل بود، موتور را تغذیه می کرد.

اگرچه این واگنیر برای رانندگی مجدد به کمی کار بیشتر نیاز داشت. پدال کلاچ روی زمین فرو رفت و دیگر برنگشت، اما کمی سرهم‌، با پیستون مشکل را برطرف کرد. گیر،س همچنان صداهای ،اش ایجاد می‌کرد، اما هر چه بود مانع از رانندگی جیپ در محوطه کوچک نشد. متاسفانه کمبود ترمز را نمی توان با تعداد انگشت شماری از قطعات ، حل کرد.

گام بعدی این است که ببینید آیا ،ج ، 100 برابر قیمت ،ید – 200 دلار – باعث می‌شود که آن را در جاده من، کنید. جیمز وسیله نقلیه را ثبت کرد و برای آن پلاک گرفت و رانندگی آن را قانونی کرد، اما هنوز برای اولین سفر جاده ای خود آماده نیست.

دویدن و رانندگی بخش بزرگی از معا، خودرو هستند، اما هیچ فرمولی بدون ترمز کامل نیست، چیزی که جیپ هنوز فاقد آن است. شاید قطعات 200 دلاری بتواند مشکل ترمز را برطرف کند، صدای عجیب گیر،س را برطرف کند و سیستم سوخت رس، را اصلاح کند تا Wagoneer بتواند با کاپوت بسته حرکت کند. بدنه زنگ‌زده ممکن است در هنگام تصادف محافظت چند، ارائه نکند، اما برای چند صد دلار آل‌این، واقعاً می‌تو،د شکایت کنید؟

منبع: https://www.motor1.com/news/714537/1964-jeep-wagoneer-run-drive-a،n/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.