باز هم یک راننده تحویل دیگر را که فراموش می کند ترمز دستی روی تپه تنظیم کند تماشا کنید

اما قبل از اینکه ون تحویل از دید خارج شود، راننده متوجه می شود که بی سر و صدا از تپه می ،د. او وارد عمل می‌شود، می‌لغزد، می‌لغزد و با یک دست بهبودی شگفت‌انگیز انجام می‌دهد تا روی پاهایش بماند. زن با بسته ای که هنوز در دست است، به دنبالش می آید و به تعقیب می پیوندد. در نهایت، سرنشین دیگر خودرو بیرون می آید تا صحنه را در حین باز شدن تماشا کند.

در اینجا می بینیم که راننده تحویل دیگری فراموش کرده است که ترمز دستی خود را تنظیم کند. تقریباً بلافاصله پس از اینکه او بسته‌ای را به دست می‌آورد، به آرامی شروع به دور زدن می‌کند و با بی‌احتیاطی به سمت خانمی می‌رود که از جگوارش خارج می‌شود. به نظر می رسد برای او دست تکان می دهد. شاید آنها با هم صحبت های خوشی داشتند و در مورد آب و هوا که همه چیز را در گرد و غبار ملایم یخبندان و برف پوشانده بود، اظهار نظر ،د.

چیزی که این ویدیو را به ویژه طنزآمیز می کند، واکنش یا فقدان آن خانم است، زیرا ون تحویل فورد ترانزیت شروع به دور زدن می کند. شاید او تصور می کرد شخص دیگری در ون است و آن را در خیابان حرکت می دهد. شاید هنوز قهوه صبحگاهی اش به راه نیفتاده بود یا به شدت روی بسته بندی متمرکز شده بود. شاید بسته چیزی بود که او منتظر آن بود. یا شاید، چیزی است که او به یاد نمی آورد که سفارش داده باشد، بخشی از یک ،ید نیمه آگاهانه در اوا، شب در آمازون.

ما هرگز از تماشای ویدیوهایی از تصادف خودروها، غلتیدن یا ایجاد هرج و مرج دیگری در YouTube خسته نمی شویم. شاید به این دلیل است که ما فضول ،ی دیگران هستیم یا می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تنها ما نیستیم که کارهای سر استخوان انجام می دهیم. در هر صورت، ویدئوها باعث حواس پرتی سرگرم کننده یا خنده بسیار مورد نیاز می شوند.

متأسفانه، ما نمی‌تو،م نتیجه دراماتیک این حادثه را ببینیم. آیا قهرمان ما به موقع به ون می رسد تا آن را متوقف کند؟ یا اینکه ون تحویل با ماشین پارک شده یا پست نور تصادف می کند یا به آرامی در پایین تپه توقف می کند؟ داخل بسته چی بود؟ همچنین آیا خانم لباس خواب پوشیده است یا شلوار لی؟ اینها رازهایی هستند که ما هرگز آنها را حل نخواهیم کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/652050/yet-another-driver-forgets-parking-،ke/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.