طرح هاچ بک بینی بلند بیوک از طراحی GM دارای سایه هایی از گربه وحشی است

به همین دلیل است که طراحی هایی مانند این سطح هاچ ، دماغه بلند جالب است. اخیراً در حساب رسمی اینستاگرام GM Design منتشر شده است و توسط جفری ریچموند، طراح ارشد بیرونی بیوک ساخته شده است. طرح فقط یک طرح است. این به مدل جدید بیوک اشاره ای نمی کند و هیچ شایعه ای در ارتباط با آن وجود ندارد. با توجه به آنچه که می د،م، این فقط یک تمرین، یک طرح قدیمی یا کاری است که ریچموند برای سرگرمی خود انجام داده است.

در مورد این طرح خاص، تشخیص اینکه طراحی هاچ ، نمایانگر یک کراس اوور کوپه یا دو در است دشوار است، اما چندین ،صر ک،یک بیوک را ،یب می کند. این رنگ یک رنگ آبی/سبز آبی سنتی را در پالت بیوک فرا می‌خواند. لوگو یک نوع قدیمی تر از طرح “سپر سه گانه” است. علاوه بر این، سایه هایی از نشانه های طراحی Wildcat وجود دارد.

برخی از این زبان طراحی در حال حاضر راه خود را به مدل‌های آینده باز کرده است، مانند بیوک انویستا که اخیراً در ایالات متحده آزمایش شده است و Electra E5، یک کراس اوور الکتریکی مبتنی بر Ultium که قرار است امسال در چین به فروش برسد. این خودروساز در حال احیای خط تولید خود، به روز رس، خودروهای خود برای جذب ،یداران جوان در چین و ایالات متحده و در عین حال معرفی مدل های الکتریکی جدید است.




منبع: https://www.motor1.com/news/652042/long-nose-buick-hatchback-sketch/

طراحان خودرو مانند بچه هایی هستند که در سالن مطالعه دودل می کنند یا در ک، های هنری اضافی شرکت می کنند. آن‌ها دائماً با اشکال و رنگ‌ها کار می‌کنند و ایده‌هایی را اصلاح می‌کنند که ممکن است بعداً به ،وان منحنی یک پنجره یا خط کمربند م،وطی در یک مدل تولیدی آینده ظاهر شوند. یا شاید برای سرگرمی خود نقاشی می کشند، نوعی بازی یا هوس تخیل. برای برخی از طراحان، شاید هر دو باشد.

موضوع گربه وحشی به طور فزاینده ای در مفاهیم و زبان طراحی اخیر بیوک رایج است. سال گذشته، بیوک پیش‌نمایش مفهومی Wildcat EV را ارائه کرد، کوپه‌ای که نگاهی اجمالی به استایل جدید آن ارائه می‌دهد که بر مدل‌های آینده تأثیر خواهد گذاشت. این کانسپت با طرح مفهومی سدان همراه شد که بسیاری از ،اصر طراحی Wildcat EV را به اشتراک می گذارد. سپس برداشت تازه ای از گربه وحشی با طرحی از کوپه SUV بالا داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.