با قیمت زیر 1000 دلار، تریلر قدیمی Utility Become Cozy Tiny Camper را ببینید

استفاده فراوان از اقلام تغییر کاربری داده شده نیز هزینه را پایین نگه داشته است. پالت های قدیمی برای ساخت کانتر تهیه می شدند. کابینت آشپزخانه از ضایعات چوب ساخته شده است. پنجره‌ها، تزئینات ف،ی، و کف کاشی‌ها – موارد برجسته‌ای که اغلب در اطراف آن‌ها یافت نمی‌شوند – از یک ساخت کمپ اتوبوس قبلی که قبل از پروژه تری، فروخته شده بود، آمده‌اند. بدون این اقلام دستی، هزینه به احتمال زیاد به بالای 1000 دلار می رسید، اما ما هنوز در مورد یک کمپینگ ارزان قیمت تکان دهنده صحبت می کنیم.

همه عاشق ساخت کمپر ارزان قیمت هستند، اما آیا واقعاً می تو،د چیزی من، با کمتر از 1000 دلار بسازید؟ بر اساس رئیس جمهور چای کانال یوتیوب، کمپر آبی کوچکی که در اینجا دیده می شود، هزینه نهایی فقط 890 دلار را جمع آوری کرد، که شامل قیمت ،ید تری، نیز می شود. دارای کف کاشی، دو تخت، پنجره، آشپزخانه (سینک ظرفشویی) و سیم کشی شده برای برق می باشد. اما همانطور که ممکن است تصور کنید، چیزی بیشتر از این وجود دارد.

این یک کمپر خارج از ش،ه نیست، و فاقد برخی ویژگی‌ها مانند برق داخل یا حمام کوچک است. اما با توجه به انبوهی از تری،های کوچکی که شاهد قیمت آن بیش از 20000 دلار بوده‌ایم، این ساخت اقتصادی چندان هم کهنه نیست.


منبع: https://www.motor1.com/news/671083/old-utility-trailer-become-cozy-tiny-camper-under-1000/

بخش عمده ای از هزینه ها با ساخت کناره های چوبی انجام شد. برای پایین نگه داشتن هزینه‌ها، این سازه از ،ب و پارچه‌هایی در ،مت بیرونی استفاده کرد که سپس برای ضد آب ، آن رنگ‌آمیزی شد. در داخل، پریزهای برق با استفاده از سیم کشی سیم کشی در مقابل سیم کشی خانگی سیم کشی می شدند – تکنیکی که ممکن است توصیه شود یا نباشد، اما با این وجود، هزینه ها را کاهش داد.

DIY بودجه داخلی کمپر

این تری، در بازار فیس بوک یافت شد و به ،وان یک تری، اساسی به قیمت 100 دلار فروخته شد. از کناره های کوچک چوبی آن جدا شد، با قدرت تا درجه n شسته شد، و با یک کف زیرین متشکل از یک مانع رطوبت، عایق فوم، و تخته رشته نصب شد. احتمالاً قاب تری، و کف چوبی اصلی شکل خوبی داشتند. مطمئناً بعد از شستشوی برقی، تند به نظر می رسید.

و این دقیقاً همان چیزی است که با محصول نهایی به دست می آوریم. یک در عقب تکی به یک آشپزخانه کوچک در یک طرف با دو تخت یک نفره در طرف دیگر باز می شود. تخت پایینی به ،وان یک کاناپه عمل می کند و حتی یک تهویه مطبوع کوچک در ،مت جلو نصب شده است. سینک عملکردی است، اگرچه هیچ اشاره ای به میزان ذخیره آب تمیز/خا،تری در کشتی وجود ندارد. به طور مشابه، هیچ سیستم قدرت داخلی وجود ندارد، اما تری، را می توان به برق ساحل وصل کرد تا همه چیز کار کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.