ببینید BMW 2002 1973 اولین شستشو و جزئیات را در 20 سال انجام دهید

محصولات چربی‌زدای ،یلا هنگام تمیز ، فرش‌های BMW 2002 که بسیار نادیده گرفته شده بودند نیز بسیار مفید بودند. برداشتن صندلی ها همچنین لانه موش را نشان داد که ،نان فقیر پس از گذراندن یک زندگی خوب در خانه BMW خود هنوز داخل آن هستند.

در نمای بیرونی BMW 2002، تجمع گریس سخت ترین آلودگی برای پاک ، بود. خوشبختانه، Kosilla مجموعه ای از محصولات حرفه ای جزئیات را از مجموعه مهمات خود دارد تا به مق، با این آلودگی سرسخت کمک کند.

چرخ‌های BMW 2002 نیاز مبرمی به تمیز ، خوب داشتند، اما طراحی 20 پره آنها به این م،ی بود که جزئیات هر چرخ زمان زیادی را صرف می‌کرد. این چرخ‌ها فرصتی عالی برای ،ی بود تا نمونه‌های اولیه برس چرخ‌های جدید خود را آزمایش کند که دارای طراحی دو لایه برای وارد شدن به شکاف‌های عمیق روی چرخ‌های پرآذینی مانند این است، با نقاط ریز برای ایجاد خاک.

BMW 2002 نمادی است که به BMW کمک کرد تا برندی را که امروز می شناسیم و دوست داریم بسازد. اگرچه بسیاری در هنگام تصور یک BMW به سری 3 نمادین BMW فکر می کنند، اما 2002 برتری BMW را در فضای خودروهای سالن کوچک آغاز کرد. BMW 2002 که در این ویدیو نشان داده شده است، پس از سالها نشستن و غفلت بیش از حد ،یف است. خوشبختانه این خودرو توسط یکی از بهترین ،ده فروشان خودرو در این سیاره، ،ی ،یلا از Ammo NYC ،یداری شد، که قبل از فروش آن به مالک بعدی خود، تمیزکاری عمیق را تکمیل می کند.

این BMW 2002 1973 روزهای بهتری را به خود دیده است، اما هیچ چیز جزئی نیست. ،ی شروع به پاشیدن تمام ،مت بیرونی ماشین می کند تا سال ها آلودگی و چربی را پاک کند. محفظه موتور با یک فوم مخصوص چربی زدایی برخورد می کند، در حالی که زیرشاخه به طرز ماهرانه ای با قدرت شسته می شود تا کیسه های ،یفی و ، های انباشته شده را پاک کند. در زیر خودروی BMW 2002 آنقدر خاک پنهان بود که ،یلا مجبور شد برای محافظت از خود ماسک صورت بزند.

نتیجه نهایی مثال کاملی از این است که چرا باید ماشین خود را قبل از فروش تمیز کنید. این BMW 2002 تمیز شده به لطف این جزئیات کامل توسط Kosilla بسیار بهتر از شکل اصلی خود به نظر می رسد. اگر دیدن قبل و بعد از این BMW 2002 انگیزه شما را برای تمیز ، ماشین امروزی ایجاد نمی کند، من مطمئن نیستم که چه خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/598708/bmw-2002-clean-ammo-nyc/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.