برف پاک کن عقب هیوندای آیونیک 5 N Spied 2024 در نوربرگ رینگ

اولین مدل N هیوندای بدون موتور احتراقی که قبلاً عرضه آن در اوا، امسال تأیید شده است، حتی بیشتر از Ioniq 5 استاندارد به یک هاچ ، بزرگ شبیه است. این به دلیل سیستم تعلیق سفت تر است که خودروی برقی تند را به جاده نزدیک می کند. انتظار چرخ‌هایی با ظاهر اسپرت‌تر و ترمزهای بزرگ‌تر را داشته باشید، در حالی که این رول کیج در پشت صندلی‌های عقب مطمئناً در مدل تولیدی ارائه نخواهد شد.

ع، جاسوسی جدید هیوندای آیونیک 5 N مدل 2023

هیوندای قبلاً قول داده بود که Ioniq 5 N یک کیا EV6 GT با لباسی متفاوت نخواهد بود زیرا از بسیاری از قطعات بهینه شده توسط بخش N استفاده می کند. مشاور فنی اجرایی آلبرت بیرمن قبلاً فاش کرده بود که سیستم دو موتوره برای حدود 600 ، بخار خوب است، بنابراین بیش از 20 ، بخار از کیا عموی خود پیشی خواهد گرفت. هیچ صحبتی در مورد گشتاور وجود ندارد، اما به شما یادآوری می کنیم که EV6 GT برای 564 پوند فوت (740 نیوتن متر) خوب است.

به ،وان ،ی که قاطعانه معتقد است هر خودرویی باید یک برف پاک کن شیشه عقب به صورت استاندارد یا حداقل اختیاری داشته باشد، خوشحالم که می بینم Ioniq 5 N دارای یک برف پاک کن خواهد بود. منطقی نیست که آن را منحصر به نسخه پرفورمنس نگه داریم، بنابراین فقط زمان زیادی است که هیوندای آن را برای کراس اوور برقی معمولی عرضه کند. نمونه اولیه جدیدی از مشتقات تند N در یک روز بار، در نوربرگ رینگ تحت آزمایش نهایی قرار گرفته است.

چه چیز دیگری باید از Ioniq 5 N انتظار داشت؟ هیوندای یک حالت دریفت اختصاصی نصب خواهد کرد که نحوه توزیع گشتاور در هر چرخ را به لطف یک دیفرانسیل الکترونیکی با لغزش محدود در عقب تنظیم می‌کند تا به راننده کمک کند تا به‌صورت کنترل‌شده به پهلو برود. وقتی صحبت از راننده شد، آن‌ها می‌توانند از بین حالت‌های Eco، Normal، Sport و N انتخاب کنند – هر کدام تنظیمات خاص خود را برای پاسخ دریچه گاز، وزن فرمان و میرایی دارد.

22 ع، ها

هیچ صحبتی در مورد محدوده وجود ندارد، اما با اولویت بندی نسخه N عملکرد، منطق به ما می گوید که نوع داغ تر آنقدرها کارآمد نخواهد بود. در ایالات متحده، EPA به Ioniq 5 دو موتوره با سیستم چهار چرخ متحرک در برد 256 مایل امتیاز داده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/658685/hyundai-ioniq-5-n-spy-video/

علاوه بر این، Ioniq 5 N تعویض دنده مصنوعی را به لطف حالت Virtual Grin Shift (VGN) که با دکمه فعال می شود، ارائه می دهد. این کراس اوور برقی اسپرت را قادر می‌سازد تا احساسات ارائه شده توسط یک هات‌هچ i30 N مجهز به گیر،س اتوماتیک دوکلاچه را تقلید کند. همچنین N Sound Plus را دریافت می‌کند، که اصطلاحی است برای بازاریابی صداهای مصنوعی، از جمله یک محدودکننده دور دور. مالکان می توانند صداهای تقلبی خود را اضافه کنند که سیستم صوتی از طریق بلند،ا پمپ می کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.