فولکس واگن پاسات سدان رسما در اروپا مرده است زیرا نسل بعدی فقط واگن می رود

18 ع، ها

مبادا فراموش کنیم VW امسال یک خودروی الکتریکی با اندازه مشابه ID.7 را عرضه خواهد کرد و اگر ID. مفهوم Space Vizzion نشانه ای بود، یک واگن در اوا، این دهه دنبال خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658626/vw-p،at-sedan-officially-discontinued/

مرگ سدان پاسات به دنبال خودروهای سایز متوسط ​​دیگری است که زم، محبوب بوده اند که در زمان های اخیر از قاره کهن رها شده اند. ما در مورد Opel/Vauxhall Insignia و Ford Mondeo صحبت می کنیم. پژو 508 اخیراً فیس لیفت در اواسط چرخه را پشت سر گذاشته است، به این م،ی که برای چند سال دیگر باقی خواهد ماند. مزدا6 علیرغم قدمت بزرگش هنوز در دسترس است.

رئیس فول، واگن ادامه داد که تحویل پاسات جدید قرار است در ماه سپتامبر آغاز شود، که به این م،ی است که رونمایی رسمی در تابستان امسال یا حتی زودتر انجام خواهد شد. این خودروی سایز متوسط ​​دیگر در امدن (آلمان) ساخته نخواهد شد زیرا تولید آن به براتیسلاوا (اسلواکی) در حال انتقال است. مونتاژ سدان نسل قبلی در ژانویه 2022 به پایان رسید.

به طور مشابه، مونتاژ Skoda Superb مرتبط با مک،کی از Kvasiny (جمهوری چک) به همان کارخانه در براتیسلاوا منتقل خواهد شد. Superb بعدی در دو س، بدنه لیفت ، و واگن ارائه خواهد شد. شفر گفت ANE تحویل مدل پرچمدار اشکودا نزدیک به پایان سال آغاز خواهد شد. در سال 2022، سوپرب پس از پاسات، دومین خودروی پرفروش در سگمنت خود بود.

شایعات درست بودند – فول، واگن تولید پاسات را در اروپا نیز متوقف می کند. نسل بعدی مدلی که در هفته‌ها یا ماه‌های آینده معرفی می‌شود، کاملاً به صورت واگن فروخته می‌شود. رئیس شرکت توماس شافر گفت اخبار خودرو اروپا تصمیم گرفته شده است تا از سالن خوب خارج شود، اگرچه این خودرو پرفروش ترین خودرو در بخش خود در سال گذشته در اروپا بود. در ایالات متحده، پاسات پس از مدل سال 2022 کنار گذاشته شد.

ع، جاسوسی جدید VW P،at 2024

اگرچه سدان پاسات دیگر به طور رسمی وجود ندارد، فول،‌واگن همچنان آرتئون را به ،وان یک جایگزین لیفت‌، شیک‌تر ارائه می‌کند که با واگنی به نام شوتینگ بریک نیز تکمیل می‌شود. جالب اینجاست که شفر می گوید نسل بعدی پاسات توسط اشکودا توسعه یافته است، بدون اینکه وارد جزئیات شود. منطق به ما می گوید که بر روی پلت فرم MQB با موتورهای بنزینی و دیزلی تمیزتر که برای مطابقت با مقررات یورو 7 مهندسی شده اند، سوار خواهد شد. Superb بعدی قبلاً با یک پیشرانه هیب، پلاگین تأیید شده است، بنابراین باید همان داستان خواهر و برادر شیک پوش خود باشد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.