بنتلی در Goodwoof به صاحبان سگ هایی به نام Bentley دسترسی VIP می دهد


خود را برای برپا ، طوفان آماده کنید زیرا بنتلی همکاری انحصاری خود را با امسال اعلام کرده است گود ووف جشنواره، جشن همه چیز سگ. این رویداد که در 20 تا 21 مه 2023 در املاک گودوود دوک ریچموند برگزار می شود، وعده می دهد که زمان خوبی برای سگ ها باشد.

ناوگان بنتلی از شاسی بلندهای بنتایگا، پارس و غرغر بیشتری را به جشنواره ارائه می‌کند و به طیف هیجان‌انگیز فعالیت‌هایی که سگ‌ها و دوستان انس، آن‌ها را آ، هفته‌ای به یاد ماندنی می‌دهد، اضافه می‌کند. در چمنزار Goodwood’s The Kennels، بازدیدکنندگان از مسابقات در سطح جه،، تظاهرات مید، و مسیرهای پیاده‌روی، صحبت‌های کارشناسان سگ‌ها و صاحبان افراد مشهور، و پذیرایی‌های فراوان برای همه لذت خواهند برد.

بنتلی در جشنواره گود ووف

10 ع، ها

بنتلی همچنین امسال یک پداک بارکینگ را به جشنواره اضافه می کند. این یک پارکینگ اختصاصی برای رانندگان بنتلی یا صاحبان سگ‌هایی به نام «بنتلی» است که دسترسی سریع به The Kennels دارد.

ما بی صبرانه منتظر استقبال بنتلی و بنتایگا در Goodwoof در ماه آینده هستیم. این رویداد اضافه ای عالی برای این رویداد منحصر به فرد شیک است و تجربه ویژه ای را برای بازدیدکنندگان ما ارائه می دهد. امیدوارم همه سگ ها و انسان های آنها در سایت به این رویداد سر بزنند. در Bentayga “شله” شوید و از یک لحظه تجمل لذت ببرید!” ویل کینزمن، مدیر خلاق رویداد Goodwoof گفت.

علاوه بر این، فعالیت ویژه‌ای برای سگ‌های ،ی وجود خواهد داشت که بنتایگاس در آن نقش چوپ، را ایفا خواهد کرد. Bentayga EWB جدید همچنین برای کمک به انجمن خیریه رویداد اصلی، Pets as Therapy، به سگ‌های سگ شکاری یک تجربه «توله‌گنگ-آرازی» ارائه می‌کند. و برای آن توله‌هایی که می‌خواهند بهترین زوایای خود را به نمایش بگذارند، حتی یک ماشین باد وجود خواهد داشت که درست جلوی ماشین فرهایشان را بگیرد.

این آ، هفته نهایی برای دوستداران سگ است. اگر روزی شما و دوست پشمالویتان در آن آ، هفته در بریت،ا هستید، مطمئن شوید برای گرفتن افسار خود، سوار بنتلی خود شوید و برای یک آ، هفته مملو از سرگرمی با مضمون سگ، به گود وود The Kennels بروید. شما نمی خواهید این رویداد بزرگ را از دست بدهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/664804/bentley-giving-vip-access-owners-dogs-named-bentley-goodwoof/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.