بهترین رندرهای هفته 28 نوامبر

رندر آئودی A6 E-Tron شایعه‌ای در اینترنت پخش می‌شود مبنی بر اینکه فیات در حال کار بر روی جانشینی برای Multipla است که می‌تواند با یک فیات 600 جدید همراه شود.

رندر فیات 600


منبع: https://www.motor1.com/news/624700/best-renderings-november-28/

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ،یب می‌کند.

رندر کراس اوور EV کامپکت Polestar

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زم، که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

آئودی در حال آماده سازی یک سدان الکتریکی جدید است که قرار است سال آینده رونمایی شود. ما چندین بار آزمایش آن را دیده‌ایم و این رندر جدید تغییرات حداقلی در طراحی را در مقایسه با طراحی قبلی بر اساس جدیدترین ع،‌های جاسوسی پیشنهاد می‌کند.

رندر تویوتا GR پریوس

این صرفاً برای سرگرمی است و بیشتر شبیه یک تمرین طراحی است زیرا ما انتظار نداریم که هرگز شاهد ورود تویوتا GR Prius به تولید باشیم. هنرمندان ما با این ایده بازی ،د و این هیبرید داغ را بسیار جذاب می‌دانند.

طبق گزارش ها، Polestar نسخه اختصاصی خود از Volvo EX30 را دریافت خواهد کرد، اگرچه به صورت اختیاری در پیکربندی دو موتوره قدرتمندتر در دسترس خواهد بود. این رندر پیش نمایش مدلی است که قرار است تا سال 2024 یا 2025 معرفی شود.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.