بهترین رندرها برای هفته 30 ژانویه

رندر نسل بعدی تویوتا تاکوما رندر هیوندای سانتافه 2024


منبع: https://www.motor1.com/news/650400/best-renderings-january-30/رندر تعویض لامبورگینی آونتادور به تازگی، تصاویر ثبت اختراعی از تویوتا تاکوما جدید در برزیل به بیرون درز کرده است. تصاویر به اندازه کافی دقیق نبودند، اگرچه افرادی که در Kolesa.ru بودند این رندر را بر اساس پتنت ها برای پیش نمایش کامیون جدید ایجاد ،د.

اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ،یب می‌کند.

رندر مرسدس EQA

نسل جدید سانتافه در حال حاضر در دست توسعه است و از اولین ع، های جاسوسی می د،م که طراحی کاملا متفاوتی خواهد داشت. این رندر پیش‌نمایش شاسی‌بلند خانواده‌ای با ظاهر جعبه‌ای را نشان می‌دهد که زیربنای آن را با کیا سورنتو به اشتراک می‌گذارد.

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زم، که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

طرح‌های ساده سیاه و سفید جایگزین V12 لامبورگینی آونتادور را پیش‌نمایش می‌کنند و درست مانند تاکوما، این رندر تصاویر ثبت اختراع لو رفته را به یک خودروی مجازی تبدیل می‌کند. این سوپراسپرت واقعی بالا،ه در ماه مارس امسال رونمایی خواهد شد.

مرسدس بنز روی برقی شدن شرط بندی بزرگی کرده است. از سال آینده، این شرکت معماری جدیدی برای وسایل نقلیه الکتریکی خواهد داشت که زیربنای EQA نیز خواهد بود. این سدان کوچک جایگزین CLA با آلایندگی صفر خواهد بود که دارای نسل جدیدی از باتری ها و موتورهای الکتریکی است.

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.