بهترین رندرها برای هفته 6 فوریه

این مقاله را با رندرهای جدید هفته گذشته هر پنجشنبه به روز می کنیم. بنابراین، زم، که بخواهید نگاهی کوتاه به آینده بیندازید، همه تفاسیر دیجیتالی جالب را خواهید داشت.

رندر ولوو EX30 اینجا در Motor1.com، همه ما نقاشی های مجازی را دوست داریم و به همین دلیل است که فکر کردیم هر هفته یک مقاله رندر اضافی به اشتراک می گذاریم. این بهترین تمرین‌های طراحی را که هنرمندان خودمان ایجاد می‌کنند، و همچنین تصاویر ارائه‌شده توسط طراحان مستقل خودرو، دانشجویان، و فقط سر دنده‌های معمولی را ،یب می‌کند.

ولوو EX30 در اوا، سال وارد بازار خواهد شد و جایگاه کراس اوور برقی سطح پایه این برند را خواهد گرفت. این خودرو از مدل پرطرفدار EX90 با طراحی شیک و پلتفرم مش، با کراس اوور کوچک Polestar آینده و Smart #1 الهام گرفته است.

انتظار می رود که تازه سازی میان چرخه برای پژو 2008 نه تنها یک نمای جدید بلکه یک مدل الکتریکی قدرتمندتر با باتری با ظرفیت بیشتر را به ارمغان بیاورد. همانطور که این رندر پیش نمایش می دهد، ،مت جلویی باید از پژو 408 جدید الهام گرفته شود.

رندر فیس لیفت آئودی Q8

رندر فیس لیفت پژو 2008
رندر فیس لیفت آئودی Q7


منبع: https://www.motor1.com/news/651703/best-renderings-february-6/

هر هفته رندرهای زیادی منتشر می کنیم. در حالی که برخی از آن‌ها مدل‌های جدید واقعی را که در چند ماه آینده عرضه می‌شوند، پیش‌نمایش می‌کنند، برخی دیگر عمدتاً برای سرگرمی انجام می‌شوند. آن‌ها خلاقیت‌های فوق‌آینده‌نگر را تصور می‌کنند که احتمالاً به این زودی‌ها به خط تولید راه پیدا نخواهند کرد.

آئودی برای تازه ، محدوده بزرگ SUV خود کمی دیر کرده است – BMW و مرسدس بنز قبلاً از مدل های فیس لیفت مربوطه خود رونمایی کرده اند – اگرچه زمان زیادی طول نمی کشد تا Q8 بازسازی شده برسد. این تازه سازی نمای جلویی جدید و موتورهای برقی جدید را در زیر کاپوت به ارمغان می آورد.

بله، این یک SUV دیگر از اینگولشتات است که به زودی فیس لیفت می شود. با این حال، در این مورد، Q7 پس از بهبودهایی که در سال 2019 معرفی شد، دومین فیس لیفت را دریافت می کند. ما انتظار داریم تا اوا، سال جاری آن را به ،وان یک مدل 2024 ببینیم.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.