بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 30 ژانویه

در اینجا بیشتر از Q8 به روز شده است، و این ع، ها شامل SQ8 تهاجمی تر است.

11 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/650555/best-spy-s،ts-for-the-week-of-january-30/آئودی Q8 فیس لیفت زمست، جلو 3/4

مرسدس بنز CLE-Cl، Convertible جایگزین نسخه های Droptop ک، C و E می شود. دارای کاپوت بلند و شیشه جلوی شیب دار است. چراغ های عقب دارای بخش های منحنی از لامپ ها هستند.

ع، جاسوسی جدید فیس لیفت آئودی Q8

آئودی همچنین در حال کار بر روی به روز رس، Q8 است. نمای جلو دارای ورودی‌های هوای اصلاح‌شده است و شکل دیفیوزر عقب جدید است.

ع، های جاسوسی قابل تبدیل مرسدس بنز CLE

پورشه تایکان اصلاح‌شده دماغه‌ای صاف‌تر و سپر جلویی ساده‌تر با دهانه باز دارد. حداقل در این خودرو، به نظر نمی رسد که تغییراتی در ،مت عقب وجود داشته باشد.

15 ع، ها

اولین ع، جاسوسی SsangYong Torres EV

این پژو 2008 دارای یک دم کاملاً مخفی است و به نظر می رسد تغییرات شامل چراغ های عقب بازطراحی شده باشد. نکات اگزوز به ما می گوید که این یکی از انواع EV نیست.

2024 Ram 1200 Spy S،ts On Snow

نسل دوم سیتروئن C3 ایرکراس استایل جعبه‌ای خود را در این ع،‌های جاسوسی نشان می‌دهد. طبق گزارشات، این مدل از معماری Stellantis CMP استفاده می کند.

ع، جاسوسی فیس لیفت پژو 2008 2024 ع، های جاسوسی جدید آئودی A3 ع، جاسوسی جدید هیوندای سانتافه 2024

14 ع، ها

17 ع، ها

18 ع، ها

8 ع، ها

سانگ یانگ تورس بین کوراندو و ر،تون در محدوده برند آمریکای ج،ی قرار می گیرد. اگرچه این نمونه دارای یک پیشرانه الکتریکی است.

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

14 ع، ها

ثبت طراحی به ما ایده بسیار خوبی از ظاهر نسل بعدی تویوتا تاکوما در بیرون می دهد، اما این تصاویر جاسوسی اولین نمای ما از فضای داخلی است. ما فقط می‌تو،م بخشی از آن را ببینیم، اما به نظر می‌رسد که دسته ابزار یک نمایشگر دیجیتالی است.

هیوندای نمی خواهد که ما به خوبی به سانتافه جدید نگاه کنیم و مهندسان بدنه را با پنل هایی می پوشانند تا شکل را پنهان کنند. ظاهر کلی جعبه ای است، اما ما نمی تو،م جزئیات ظاهری دقیق را ببینیم.

تاکوما شیفتر 2024

21 ع، ها

ع، های جاسوسی سیتروئن C3 ایرکراس 2024

در خارج از ایالات متحده، Ram پیکاپ هایی را ارائه می دهد که کوچکتر از 1500 هستند، و 1200 وسیله نقلیه ای است که دقیقاً مانند کامیونی است که در راه است. این شرکت هنوز آن را با بارهای استتار می پوشاند تا طرح واقعی را پنهان کند.

31 ع، ها

11 ع، ها

ع، جاسوسی فیس لیفت پورشه تایکان 2024

آئودی A3 به روز شده دارای نمای جلو و عقب جدید است. به دنبال چراغ های مه شکن عظیم نباشید که در مدل تولیدی قرار دارند. این قطعات برای آزمایش در دایره قطب شمال هستند که در آن نور اضافی در تاریکی مکرر مفید است.

36 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.