بهترین عکس های جاسوسی برای هفته 6 فوریه

9 ع، ها

ع، جاسوسی مرسدس-AMG GT کوپه PHEV

14 ع، ها

این مرسدس AMG GT کوپه دارای بخشی در سپر عقب برای پوشاندن درگاه شارژ است که به ما می گوید این خودرو دارای یک پیشرانه هیب، پلاگین است. ع،ی از شیشه عقب نشان می دهد که این مدل دارای چند صندلی عقب کوچک است.

ع، جاسوسی جدید BMW i5 Touring

17 ع، ها

ع، جاسوسی لامبورگینی اوروس PHEV جلو

22 ع، ها

13 ع، ها

یکی از خواننده های Motor1.com این ع، های خارق العاده از جانشین لامبورگینی آونتادور را به اشتراک گذاشته است. علیرغم پوشش استتار، به نظر می رسد که بدنه آن با مشخصات تولیدی پوشیده شده است. بر،ب هایی روی چراغ های عقب وجود دارد.

نسل بعدی BMW iX2 Spied Cupra Tavascan 001

13 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/651814/best-spy-s،ts-week-of-february-6/ع، های جاسوسی فول، واگن توارگ

Motor1.com ع، های جاسوسی از وسایل نقلیه آینده را عملاً هر روز و گاهی اوقات بیشتر از آن قرار می دهد. اگر می‌خواهید در لبه پیشروی آنچه در راه است بم،د، این فهرست از تمام موارد اجمالی خودروهای توسعه‌ای هفته گذشته را بررسی کنید.

13 ع، ها

ع، جاسوسی فیس لیفت نمای عقب مرسدس-ای ام جی جی تی

12 ع، ها

فورد F-150 به روز شده دارای نمای بیرونی ارتقا یافته با جلوپنجره جدید و عقب اصلاح شده است. گا،ی شامل نگاهی به داخل است که به نظر می رسد یک پشته مرکزی اصلاح شده وجود دارد.

BMW این خودروی iX2 EV را با پوشش استتار و بدنه پوشانده تا طراحی آن را پنهان کند. چیزی که می تو،م ببینیم این است که یک جلوپنجره بسته وجود دارد. بخش مشکی و مشکی احتمالاً برای قرار دادن سنسورهای ایمنی است.

ع، جاسوسی جایگزین لامبورگینی آونتادور از خواننده موتور1

در حالی که می د،م فورد موستانگ جدید چگونه به نظر می رسد، این ع، های جاسوسی نگاهی به داخل مدل پایه به ما می دهد. به جای تک قاب اطراف دو صفحه نمایش، آنها از هم جدا هستند. همچنین قطعات براق کمتری وجود دارد.

ع، جاسوسی مدل پایه داخلی فورد موستانگ 2024

8 ع، ها

،س در حال آماده شدن برای ارائه یک نسخه کوپه به GV80 است. استتار روی این یکی به ما اجازه نمی دهد ،مت عقب بدنه را ببینیم، به جز چهار لوله اگزوز زیر سپر. ما انتظار داریم این مدل قبل از پایان سال رونمایی شود.

ع، جاسوسی ،س GV80 کوپه

16 ع، ها

فول، واگن توارگ همچنان در اروپا موجود است و این برند در حال آماده شدن برای به روز رس، آن است. این برند از بر،ب ها برای پنهان ، تغییرات استفاده می کند. هر چند به نظر می رسد که اصلاحات بسیار کوچک هستند.

13 ع، ها

بدنه این خودرو با تصاویر جاسوسی قبلی A6 E-Tron مطابقت دارد. با این حال، این دیسک ترمز بزرگتر با کالیپرهای بزرگ و قرمز دارد. این باعث می شود که عکاسان جاسوس فکر کنند که وسیله نقلیه اینجا می تواند RS6 EV باشد.

ع، های جاسوسی آئودی RS6 E-Tron

Cupra Tavascan یک کراس اوور الکتریکی آینده است و این تصاویر به ما اجازه می دهد نمونه اولیه را در بدنه تولیدی ببینیم.

ع، های جاسوسی فورد F-150

14 ع، ها

در اینجا ع، های بیشتری از GT برای شما آورده شده است.

16 ع، ها

لامبورگینی همچنین در حال آماده سازی نسخه ای از اوروس با پیشرانه الکتریکی هیب، پلاگین است. استایل باید مشابه مدل موجود باشد اما با نمای جلویی اصلاح شده باشد.

آئودی Q7 فعلی وارد نهمین سال خود در بازار می شود. این برند به جای راه اندازی نسل جدید، در حال کار بر روی یک به روز رس، دوم برای مدل پس از به روز رس، آن در سال 2019 است.

در اینجا واگن الکتریکی BMW i5 Touring است. بدنه هنوز استتار زیادی دارد، اما به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو و عقب تولیدی روی خودرو هستند.

ع، جاسوسی جدید فیس لیفت آئودی Q7

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.