به‌روزرسانی‌های Forza Horizon 5 Series 19 شامل چهار اتومبیل جدید، Launch Control است

اما این همه چیز نیست، زیرا این به روز رس، شامل قطعات رالی برای برخی از خودروهای ک،یک مانند فورد GT70 1970، Hoonigan Gymkhana 10 Ford Escort Cosworth Group A مدل 1991 و پورشه 959 1987 و غیره است. سری جدید «نیمه‌های شب در افق» نیز اضافه شده است که شامل مسابقات شبانه در مکزیک پر از چراغ‌های نئون است. سری جدید از 30 مارس تا 27 آوریل برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

برای ،، که توسعه Rally Adventure را ،یداری کرده اند، یک نقشه جهان باز جدید به نام “Sierra Nueva” و یک کمپین کاملاً جدید با یک حرفه کاملاً جدید در رالی وجود دارد. حالت‌های Horizon Rally و Race بهبود یافته‌اند و دارای Split Times و همراهان صوتی و تصویری خواهند بود.

علاوه بر این، ویژگی اندازه پروفایل تایر برای فورد برانکو، فورد F-150 لایتنینگ پلاتینیوم و سایر خودروها در دسترس خواهد بود. کیت Wide،y همچنین برای برخی خودروها مانند BMW M3 و Lexus LC 500 Liberty Walk در دسترس خواهد بود.

با تمام این ویژگی‌ها و ماشین‌های جدید، Forza Horizon 5 هیجان‌انگیزتر شده است و مطمئناً بازیکنان را ساعت‌ها درگیر نگه می‌دارد. چه از طرفداران اتومبیل‌های رالی ک،یک یا جدیدترین سوپراسپرت‌ها باشید، در این آ،ین به‌روزرس، چیزی برای همه وجود دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/659534/forza-،rizon-5-series-19-updates-four-new-cars-launch-control/

علاوه بر این، ده خودروی جدید به Forza وجود دارد که می توان آنها را از طریق پیشرفت کمپین باز کرد. چهار خودروی جدید ریماک نورا، کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ، کادیلاک CT4-V بلک‌وینگ، و ل،وس LC 500 هستند. Nevera دنباله‌ای از ریماک کانسپت دو است که اولین بار در Forza Horizon 4 در سال 2019 معرفی شد.

بازی Forza Horizon 5 آ،ین آپدیت خود را با نام سری 19 منتشر کرده است و ویژگی های جدید و هیجان انگیزی را در بازی مسابقه ویدیویی به ارمغان می آورد. این به‌روزرس، که از 28 مارس برای همه بازیکنان در دسترس است، Anti-Lag و Launch Control Assist را برای همه خودروها به ارمغان می‌آورد. با در دسترس بودن Launch Control Assist برای همه خودروها، رانندگی با این وسایل نقلیه هیجان‌انگیزتر از همیشه خواهد بود.

این به روز رس، همچنین دارای ایستگاه رادیویی Epitaph با 15 آهنگ جدید از هنرمندان مختلف مانند Alkaline Trio، Architects و The Offspring است. EventLab Rally Prop Pack با 26 ابزار جدید الهام گرفته از رالی و تزئینات نور نئونی EventLab با Neon Cube Collectible و Eyes نیز بخشی از به روز رس، است.

8 ع، ها

به روز رس، های Forza Horizon 5 Series 19 شامل چهار وسیله نقلیه جدید و کنترل پرتاب برای همه خودروها می شود

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.