بوگاتی حداقل 600 ساعت برای رنگ آمیزی ماشین صرف می کند

در زمان‌هایی که صنعت خودرو در حال کار بر روی راه‌هایی برای بهینه‌سازی تولید رباتیک خود و کاهش هزینه‌های تولید است، تنها چند خودروساز باقی مانده‌اند که کارها را با دست انجام می‌دهند. این برندها جزو عجیب‌ترین و انحصاری‌ترین برندها هستند، و بوگاتی اغلب به ،وان نمونه‌ای از مهارت مهندسی واقعی معرفی شده است. این خودروساز فرانسوی نیز به ،ه خود از لاف زدن در مورد روش های پیچیده ای که هنگام ساخت Chiron و مشتقات آن استفاده می کند بسیار لذت می برد و در یک بی،ه مطبوعاتی جدید جزئیات روند نقاشی را شرح می دهد.

این آماده سازی به تنهایی بیش از 100 ساعت در هر خودرو طول می کشد. اما حتی در این مرحله، سطوح کاملاً آماده رنگ آمیزی نیستند – اینجاست که مارپیچ به ظاهر بی پایان از پوشش و سنباده شفاف تر، دوباره پوشش شفاف و سپس سنباده زدن دوباره آغاز می شود. بوگاتی آن را به ،وان یک کار عاشقانه توصیف می کند که هرگز با عجله انجام نمی شود، اما همیشه با دقت به کار می رود و با فداکاری صیقلی می شود. تنها زم، که تمام پانل ها دارای سطوح عالی باشند، متخصصان می توانند به مرحله بعدی حرکت کنند. اما دوباره این نقاشی نهایی نیست.

اما همانطور که احتمالاً از بسیاری دیگر از ویدیوهای نقاشی که به اشتراک گذاشته‌ایم می‌د،د، کارهای بیشتری وجود دارد که حتی قبل از اعمال اولین لایه رنگ، پوشش شفاف یا پرایمر باید انجام شود. قبل از آن، متخصصان یک بازرسی کامل برای چاله های کوچک انجام می دهند و این فرآیند شامل هیچ ماشین یا رباتی نمی شود – فقط چشم طبیعی برای عیوب و لمس حساس دست متخصصان. دو لایه پرایمر با شن و ماسه دقیق در بین آنها در مرحله بعدی قرار می گیرند.

با عدد بزرگ از تیتر شروع می کنیم – بله، در واقع حدود 600 ساعت طول می کشد تا هر خودروی مونتاژ شده در کارخانه مولشیم بوگاتی رنگ شود و کل رنگ آمیزی با دست اعمال شود. با در نظر گرفتن این عدد، بوگاتی می‌گوید در همان زمان، یک تولیدکننده سنتی خودروهای لو،، نه یک تولیدکننده اصلی، چهار یا پنج خودرو از ابتدا تا انتها می‌سازد. هر یک از اجزای یک ماشین جدید بوگاتی به صورت جداگانه رنگ می شود و روی خود ماشین نصب نمی شود تا هر سطح بتواند بهترین پوشش ممکن را دریافت کند. این چیزی است که خودروسازان تولید انبوه معمولا انجام نمی دهند.

10 ع، ها

این تیم سپس هر پانل را به صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می کند زیرا بوگاتی از چندین نوع مواد مختلف در سراسر بدنه استفاده می کند که هر کدام ویژگی های نقاشی خاص خود را دارند. اگر حتی کوچکترین تفاوت در سایه بین دو جزئیات تشخیص داده شود، نیاز به رنگ آمیزی مجدد است. و حتی زم، که کل خودرو به طور کامل اسپری شود، حدود چهار روز دیگر پولیش نیاز است، که بوگاتی می‌گوید که پیچیده‌ترین فرآیند پولیش در کل صنعت است. روی هم رفته، از A تا Z، رنگ آمیزی یک بوگاتی جدید بین 600 تا 700 ساعت طول می کشد.

اتوره بوگاتی مردی بود که به زیبایی مهندسی در خودرو اعتقاد داشت. بوم اتوره که در خانواده‌ای از هنرمندان بزرگ شد، اتومبیل بود، حتی قبل از اینکه مردم آنها را آثار هنری بدانند. ما این اخلاق را تا به امروز در بوگاتی حفظ می کنیم و تضمین می کنیم که تمام جنبه های طراحی و تولید با تعهد به برتری زیبایی شناسی تکمیل می شود. کریستف پیوچون، رئیس بوگاتی، انگیزه اصلی فرآیند طول، رنگ آمیزی را توضیح می دهد، رویکردی که بدون شک برای نقاشی ما کاربرد دارد.

رنگ آمیزی بوگاتی


منبع: https://www.motor1.com/news/657773/bugatti-chiron-painting-process/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.