Cadillac Lyriq V-Series ممکن است از طریق وب سایت لوازم جانبی برند فاش شده باشد


اولین خودروی برقی باطری کادیلاک، Lyriq، به خوبی در سال 2023 تولید شده است. با این حال، این خودروساز آمریکایی هیچ سرنخی ارائه نکرده است که آیا یک مدل از سری V Lyriq هرگز ساخته خواهد شد یا خیر. همانطور که مشخص است، وب سایت لوازم جانبی کادیلاک می تواند به ما در مورد ورود آن اشاره کند.

همین چند ساعت پیش، وب سایت لوازم جانبی کادیلاک V را به ،وان یکی از گزینه های تریم برای Lyriq 2024 نشان می داد. اولین تصویر زیر منوی کشویی ذکر شده را نشان می دهد، در حالی که تصویر دیگر لوازم جانبی موجود برای مدل فرضی Lyriq سری V را فهرست می کند. قابل ذکر است که گزینه V trim مذکور در منوی کشویی قبلاً در زمان نگارش این مقاله حذف شده است.

کادیلاک Lyriq سری V از صفحه نمایش نشت ع، می گیرد
کادیلاک Lyriq سری V از صفحه نمایش نشت ع، می گیرد

ما برای اظهار نظر در مورد این کشف با کادیلاک تماس گرفتیم. یکی از سخنگویان گفت: “حتما اشتباه تیم لوازم جانبی ما بوده است.” با این حال، سخنگوی مذکور از ارائه هرگونه اظهار نظر در مورد اینکه آیا کادیلاک لیریک داغتر در حال برنامه ریزی است، خودداری کرد.

با توجه به ارزشی که دارد، کادیلاک هرگز از احتمال ساخت Lyriq V-Series اجتناب نکرده است، بنابراین این احتمال وجود دارد که در خط لوله قرار گیرد. در واقع، روری هاروی، معاون جه، کادیلاک در سال 2021 طی یک مصاحبه مجازی اشاره کرد که مدل Lyriq سری V چیزی است که شرکت در حال حاضر در حال “ارزیابی” است.

هاروی گفت: “اگر در گذشته به کادیلاک نگاه کرده باشید، داشتن انواع اسپرت بخشی از میراث ما بوده است… و این چیزی است که ما در حال بررسی و ارزیابی حرکت رو به جلو هستیم.”

اگر چنین اتفاقی بیفتد، سری V Lyriq چقدر قدرتمند خواهد بود؟ برای دانستن این موضوع، بیایید توجه داشته باشیم که مدل های فعلی CT4-V و CT5-V در خط تولید فعلی سری V به ترتیب 325 ، بخار و 335 ، بخار در نسخه های پایه خود تولید می کنند. از سوی دیگر، مدل‌های بلک‌وینگ قدرتمندتر هستند و CT4-V 472 ، بخار و CT5-V 668 ، بخار قدرت تولید می‌کنند.

در تئوری، کادیلاک لیریک سری V باید حدود 500 ، بخار تولید کند. البته اگر این اتفاق بیفتد.


منبع: https://www.motor1.com/news/657704/cadillac-lyriq-v-series-leaked-accessories-website/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.