هویدونک می گوید: «ما در طراحی آن را آزمایش می کنیم، به ،وان مثال در طراحی چرخ تخت گاز. میتو،د چند پارامتر را تنظیم کنید – مثلاً یک چرخ پنج پره میخواهید، وزن آن فقط باید به این اندازه باشد، باید یک لبه 20 اینچی باشد – و سپس رایانه شروع به تولید ایده برای شما میکند.
برای ما، این هم ترسناک و هم چشمانداز به نظر میرسد. ایده های تولید شده توسط کامپیوتر ،وما بد نیستند، اما، البته، شما باید از همان ابتدا مرزهایی را تعیین کنید. و خوشبختانه، BMW قصد ندارد به هوش مصنوعی اجازه دهد مسئولیت کامل فرآیند طراحی را بر عهده بگیرد.
اخیرا، BMW در مورد فلسفه طراحی خود بسیار صحبت کرده است. برند باواریایی به ما گفت که شرکتهایی را که زبان طراحی مخصوص خودروهای برقی را اتخاذ میکنند درک نمیکند و همچنین قول داد که طراحیهای آیندهاش تمیزتر باشد. (به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید). سری 5 جدید / i5 دو احتمالاً گواه خوبی برای هر دو ادعا هستند، اما چیز جدیدی در افق وجود دارد که BMW سعی دارد به آن بپردازد – هوش مصنوعی.
هوش مصنوعی فناوری شبیهسازی فرآیندهای هوش انس، است، سیستمی که خودآموز است و با گذشت زمان بهبود مییابد. میتوان از آن برای خیلی بیشتر از مکالمات استفاده کرد و BMW اذعان میکند که آزمایشهایی را با طراحی خودرو توسط هوش مصنوعی آغاز کرده است. مدیر طراحی این شرکت، آدریان ون هویدونک اخیراً در مصاحبه ای گفت که هوش مصنوعی قبلاً در کارهای مختلف طراحی استفاده شده است.
13 ع، ها