بی ام و در حال آزمایش با هوش مصنوعی برای طراحی خودرو

BMW i5 2024

هویدونک می گوید: «ما در طراحی آن را آزمایش می کنیم، به ،وان مثال در طراحی چرخ تخت گاز. می‌تو،د چند پارامتر را تنظیم کنید – مثلاً یک چرخ پنج پره می‌خواهید، وزن آن فقط باید به این اندازه باشد، باید یک لبه 20 اینچی باشد – و سپس رایانه شروع به تولید ایده برای شما می‌کند.

برای ما، این هم ترسناک و هم چشم‌انداز به نظر می‌رسد. ایده های تولید شده توسط کامپیوتر ،وما بد نیستند، اما، البته، شما باید از همان ابتدا مرزهایی را تعیین کنید. و خوشبختانه، BMW قصد ندارد به هوش مصنوعی اجازه دهد مسئولیت کامل فرآیند طراحی را بر عهده بگیرد.

اخیرا، BMW در مورد فلسفه طراحی خود بسیار صحبت کرده است. برند باواریایی به ما گفت که شرکت‌هایی را که زبان طراحی مخصوص خودروهای برقی را اتخاذ می‌کنند درک نمی‌کند و همچنین قول داد که طراحی‌های آینده‌اش تمیزتر باشد. (به لینک های مرتبط زیر مراجعه کنید). سری 5 جدید / i5 دو احتمالاً گواه خوبی برای هر دو ادعا هستند، اما چیز جدیدی در افق وجود دارد که BMW سعی دارد به آن بپردازد – هوش مصنوعی.

هوش مصنوعی فناوری شبیه‌سازی فرآیندهای هوش انس، است، سیستمی که خودآموز است و با گذشت زمان بهبود می‌یابد. می‌توان از آن برای خیلی بیشتر از مکالمات استفاده کرد و BMW اذعان می‌کند که آزمایش‌هایی را با طراحی خودرو توسط هوش مصنوعی آغاز کرده است. مدیر طراحی این شرکت، آدریان ون هویدونک اخیراً در مصاحبه ای گفت که هوش مصنوعی قبلاً در کارهای مختلف طراحی استفاده شده است.

13 ع، ها


منبع: https://www.motor1.com/news/669815/bmw-experimenting-ai-design/آیا می تو،د برای طراحی کامل خودرو به هوش مصنوعی تکیه کنید؟ نه واقعاً زیرا این فناوری از تصاویر و طرح هایی که به صورت آنلاین در دسترس هستند استفاده می کند و آنها را به روش های مختلف برای ایجاد طرح های جدید ،یب می کند. و در حالی که این برای ما بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد، هویدونک به سادگی می گوید که نتیجه چیزی شبیه چیزی است که قبلاً دیده اید.

با این حال، به ،وان یک فرد، به ،وان یک انسان، باید مدیر هنری باشید. باید انتخاب کنی شما هنوز هم باید این فرآیند را هدایت کنید – اینطور نیست که کامپیوتر بتواند به طور کامل چیزهایی را اختراع کند، اما می تواند پارامترهای مختلف را در یک پیشنهاد بسیار سریعتر از یک انسان ،یب کند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.