صاحبان بوگاتی باید در باند شاتل فضایی سابق به سرعت بیش از 249 مایل در ساعت برسند

برای دانستن بیشتر در مورد آینده بوگاتی، این ویدیو را ببینید:

One Chiron در این رویداد توانست به سرعت 250 مایل در ساعت (403 کیلومتر در ساعت) برسد.

هر راننده در این رویداد یک کت و شلوار مسابقه ای بوگاتی با نام شخص روی آن دریافت کرد. این شرکت روی هر کلاه ایمنی حدا،ر سرعت هر راننده را در مسیر ثبت کرد.

ایوان سیگ،، مدیر برند این شرکت گفت: “Chiron Super Sport در سرعت 400 کیلومتر در ساعت احساس می کرد که در سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز توانایی دارد. این تجربه ای است که هرگز فراموش نمی کنم و تنها اشتیاق من را برای برند باورن،ی بوگاتی تقویت می کند.” بوگاتی گرینویچ.

داشتن بوگاتی مزایای فوق العاده ای دارد. در حین انجام آزمایش‌های آیرودینامیکی خط مستقیم با میدان‌های آزمایشی ج، بومر در تأسیسات پرتاب و فرود فضایی فلوریدا، چند مشتری مجبور شدند خودروهای خود را به حدا،ر برسانند.

ریماک در آن زمان گفت: “بوگاتی بیشتر به سمت اپرا می چرخد ​​و سپس با سرعت 400 کیلومتر در ساعت (249 مایل در ساعت) در اتوبان رانندگی می کند.

بوگاتی در حالی که مدل های فعلی را تکمیل می کند، چشم به آینده دارد. رئیس Mate Rimac می گوید این وسیله نقلیه دارای موتور احتراقی است اما با کمک الکتریکی. این شرکت می گوید که چیزی از Chiron نمی آید و همه چیز از ابتدا است. ما هنوز جزئیاتی درباره زم، که این برند قصد دارد مدل جدید را به نمایش عمومی بگذارد، نداریم.

قطعه آسفالت 3.0 مایلی در اصل برای فرود شاتل فضایی بود. اکنون، ماشین‌ها در آنجا دویدن با سرعت بالا انجام می‌دهند. صاحبان بوگاتی توانستند ماشین های پرسرعت خود را به بیش از 249 مایل در ساعت برسانند. برای نشان دادن این سرعت، وسایل نقلیه در هر ث،ه بیش از یک زمین فوتبال را پوشش می دادند.


منبع: https://www.motor1.com/news/669776/bugatti-top-s،d-runs-invited-to-hit-249-mph/

در سال 2022، بوگاتی 80 وسیله نقلیه تحویل داد که بیشترین میزان برای این برند بود. این شرکت در حال تکمیل آ،ین دسته Chirons قبل از تکمیل دوره تولید 500 است. این برند همچنین در حال توسعه یک برنامه متعلق به قبل برای کمک به وسایل نقلیه خود است که بین مشتریان خود تغییر کنند.

18 ع، ها

دویدن های پرسرعت بوگاتی

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.