ب ام و XM نسخه تکی طراحی شده توسط نائومی کمبل را دریافت خواهد کرد

کمپبل متعهد به تغییرات اجتماعی است و از حضور خود در نمایشگاه های مد بین المللی برای حمایت از تنوع بیشتر در تجارت مد استفاده می کند. او هنوز به ،وان یک پیشگام برای نسل بعدی استعدادهای در حال ظهور در صحنه خلاق و مد شناخته می شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/660203/bmw-xm-to-get-one-off-version-desigend-by-naomi-campbell/کمپبل می‌گوید: «شعار بی‌ام‌و M «جرات کن که تو باشی» فوراً برای من جذاب شد، زیرا دقیقاً نگرش مطمئنی را که برای پیشرفت و تغییر مثبت ضروری است، توصیف می‌کند.

کمپبل علاوه بر حرفه اش در کت واک های مد لباس، به ،وان یک بازیگر، طراح و کارآفرین نیز موفق بوده است. او از موسسات خیریه مختلفی حمایت می کند، از جمله ابتکار جدید EMERGE برای ارتقای استعدادهای خلاق فردا، که در سال 2022 به ویژه بر روی نسل بعدی استعدادهای فرهنگی در قاره آفریقا و همچنین یونسکو تمرکز داشت.

بی ام و XM یک بار توسط نائومی کمپبل طراحی می شود

ب ام و شراکت با نائومی کمبل را برای XM، جدیدترین مدل M مستقل خود اعلام می کند. کمپبل – یک مدل، بازیگر، مبتکر فرهنگی و یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های صنعت مد در چهار دهه گذشته – ارتباطات جه، را برای عرضه بی‌ام‌و XM در بازار با شعار «جرات کن که تو باشی» همکاری خواهد کرد. ” تمرکز بر بعد جدیدی از حضور با اعتماد به نفس، س، زندگی رسا و فردیت مطمئن خواهد بود.

به گفته بی ام و، حس قوی کمپبل از زیبایی شناسی و طراحی نقش مهمی در پروژه های آینده این شرکت خواهد داشت. به طور خاص، یک نسخه از BMW XM که توسط خود کمبل طراحی شده است، در سال 2023 ارائه خواهد شد.

BMW XM 2023 تولید خود را به طور رسمی در دسامبر 2022 آغاز کرده است. این کراس اوور برقی با عملکرد بالا در بهار به نمایندگی ها خواهد رسید و مونتاژ آن درست در اسپارتانبورگ، کارولینای ج،ی انجام می شود.

برای ،، که به دنبال قدرت بیشتر هستند، BMW قصد دارد نسخه XM Label Red را با قدرت 738 ، بخار معرفی کند، اگرچه تا پاییز 2023 در دسترس نخواهد بود.

XM 2023 با ،یب یک موتور الکتریکی در جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک خود، دارای یک موتور 4.4 لیتری V8 با دو توربوشارژر است. خود موتور 483 ، بخار قدرت تولید می کند، در حالی که موتور الکتریکی 194 ، بخار اضافی را تولید می کند. در صورت ،یب، قدرتی برابر با 644 ، بخار به دست می‌آید که XM را قادر می‌سازد تنها در 4.1 ث،ه از 0 تا 60 مایل در ساعت شتاب بگیرد.

بی ام و XM یک بار توسط نائومی کمپبل طراحی می شود

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.