تبدیل این خانه کوچک قانونی به خانه 2 طبقه را تماشا کنید

این تری، برای برق اصلی سیم‌کشی شده است و تمام لوله‌کشی‌های لازم از جمله م،ن آب خا،تری را دارد که می‌توان آن را از طریق یک پریز خارجی تخلیه کرد، اما سیستم فتوولتائیک ندارد. در عوض، چند باتری 12 ولتی وجود دارد که می‌تواند چراغ‌ها را روشن نگه دارد و توالت را در زمان قطع برق یا اگر فقط می‌خواهید یک شب کمپ بزنید، روشن نگه دارند.

در طبقه پایین، انباری تقریباً در همه جا یافت می شود، از کاناپه گرفته تا چهارپایه و داخل راه پله. همچنین در اینجا آشپزخانه کاملاً مجهز با سینک ظرفشویی، اجاق القایی، یخچال، اجاق همرفت، ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی/خشک کن قرار دارد.

تری، 21 فوتی توسط استارت آپی به نام ساخته شده است وایلدروایز که متعلق به آریا و لارنس است و آنها در آن به ،وان نوعی آزمایش زندگی می کنند که طی آن بیش از 6600 مایل در سراسر ایالات متحده سفر کرده اند.

خوب، ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه سعی کرد با نمایش یک خانه کوچک روی چرخ که به طور قانونی در هر 50 ایالت یدک می شود، به این سوال پاسخ دهد، اما وقتی تصمیم گرفتید زمان استراحت فرا رسیده است، می تواند به یک خانه دو طبقه تبدیل شود. خانه با فشار یک دکمه

این خانه کوچک روی چرخ همچنین دارای یک سیستم تهویه مطبوع مینی اسپلیت 110 ولتی و کانالی است که هوای سرد را در سراسر فضای داخلی از جمله طبقه بالا که در زیر نور مستقیم خورشید بسیار گرم می شود، حرکت می دهد.

اما نظر شما چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/669457/road-legal-tiny-،use-with-pop-up-roof-video/

با استفاده از یک سیستم موتوری، ،مت بالایی تری، بالا می رود تا فضایی برای یک داستان اضافی که فضایی برای دفتر و اتاق خواب با تخت کوئین سایز دارد باز کند. همچنین کابینت های زیادی در طبقه بالا وجود دارد که می توانند انواع وسایل را در خود جای دهند و نوعی جدایی بین دو فضا ایجاد کنند.

حمام، که در طبقه پایین نیز قرار دارد، دارای دوش کامل، سینک با آینه روشویی و توالت کمپوست است که به م،ن آب سیاه نیاز ندارد.

و در حالی که تجربه دومی غیرممکن نیست، معمولاً شامل جیب‌های بسیار عمیقی است، زیرا یک تری، بزرگ RV به راحتی بیش از 100000 دلار به شما می‌دهد. اما اگر راه دیگری برای زندگی در خانه وجود داشته باشد، حتی زم، که در جاده هستید، چه؟

رفتن در جاده با RV می تواند رضایت بخش و ناراحت کننده باشد، بسته به اینکه از چه چیزی به ،وان محل اقامت استفاده می کنید. برخی از افراد دوست دارند در یک فضای کوچک بخوابند و برخی دیگر می خواهند در سفر احساس کنند که در خانه هستند.

این تری، که بر روی یک ،ت بیرونی آلومینیومی ساخته شده است، قیمت اولیه 85000 دلاری دارد، که واقعاً برای خانه‌ای با مساحت 295 فوت مربع که می‌توان آن را در هر نقطه از کشور یدک‌کش کرد، چندان زیاد به نظر نمی‌رسد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.