ترمیم مدل پاگانی زوندا F یک فرآیند پیچیده است

ما چندین کار مرمتی را که در اینجا انجام شده است نشان داده ایم موتور 1، و حتی یک مورد از آنها یک کیک واک نیست. جزئیات و ترمیم خودرو فرآیندهای دقیقی هستند که حرفه ای ها را تضمین می کند، به خصوص در مورد خودروهای ک،یک که از مواد ظریف استفاده می کنند.

4 ع، ها

مرحله بعدی این بود که رنگ قدیمی زنگ زده را با استفاده از یک حلال مخصوص و سپس با ماسه پاک کنید تا سطحی صاف ایجاد شود. پس از پرایمر، چندین لایه رنگ برای تکرار یک کار رنگ آمیزی خودرو استفاده شد. و درست مانند خودروهای واقعی، فرآیند رنگ آمیزی مجدد بدنه با یک پوشش شفاف، سنباده زدن و صاف ، به پایان رسید.

برای تکمیل کار، قطعات بازسازی شده دوباره مونتاژ و بررسی شدند، و مطمئن شوید که هر ،مت ایمن است و هیچ کدام از بین نمی رود. ویدیوی بالا بیش از 16 دقیقه طول کشید، اگرچه می‌تو،م به شما تضمین دهیم، دیدن چنین مهارت‌های تخصصی ارزش وقت شما را دارد.


منبع: https://www.motor1.com/news/661436/pagani-zonda-f-scale-model-restoration-painfully-detailed-process/

اما اگر ماشین را به اندازه دست خود کوچک کنید چه؟ این چیزی است که ما در اینجا داریم – یک کار مرمتی در یک مدل Pagani Zonda F که در حال زنگ زدن است. و ظاهراً این روند به همان اندازه دردناک است که در یک وسیله نقلیه با اندازه کامل انجام شد ، همانطور که در این ویدیوی ارسال شده توسط مشاهده می شود. بازسازی کاماسوترا در یوتیوب.

کار مرمت با بازرسی مدل مقیاس برای تعیین وضعیت فعلی آن آغاز شد. مشخص شد که این مدل در وضعیت بسیار بدی قرار دارد و چندین ،مت آن گم شده یا آسیب دیده است. مقدار وحشتناکی از زنگ زدگی در ،مت بیرونی وجود دارد که قبلاً رنگ را آسیب رسانده بود. مدل مقیاس باید جدا می شد و تمام قطعات آسیب دیده و ش،ته از بین می رفت. برخی از قطعات نیز نیاز به تعویض داشتند که به فرآیند چاپ سه بعدی نیاز داشت.

Pagani Zonda F در نوربرگ رینگ فضای داخلی مدل مقیاس زوندا F نیز نیاز به کار داشت، که شامل فرآیندهای دقیقی بود که فقط متخصصان می‌دانستند. جالب اینجاست که حتی فرش‌هایی که روی ماشین‌های واقعی دیده می‌شود، به‌علاوه برخی نقاشی‌های دیگر که شامل هوا و برس‌های سنتی بود، تکرار شد. حتی موتور پشت صندلی ها نیز به رنگ آمیزی مجدد، همراه با چرخ ها، کالیپرهای ترمز و هر جزئیات دقیق مدل ترازو نیاز داشت.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.