تست آئودی A3 سدان در هوای سرد با چراغ های عقب بهینه شده

ما نمی د،م که آئودی چه زم، A3 اصلاح شده را معرفی می کند، اما انتظار داریم این اتفاق در سال جاری رخ دهد. این شرکت می‌تواند کل خط تولید را اعلام کند یا راه‌اندازی را متز،ل کند و توجه ویژه‌ای به S3 و RS3 بدهد. A3 اصلاح‌شده باید برای مدل 2024 در ایالات متحده به فروش برسد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654281/audi-a3-sedan-spied-testing-taillights/

پشت سدان A3 نسبت به نمونه های قبلی استتار کمتری دارد و چراغ های عقب را به رخ می کشد. به نظر می رسد که آنها شکل خود را حفظ کرده اند، اما آئودی طرح های داخلی جدیدی به آنها داد. گرافیک جدید احتمالاً همزمان با این خودروساز است که استایل سپر را تغییر داده است. به ،وان مثال، چراغ‌های نشانگر عقب اکنون به جای افقی مانند خودروی فعلی، عمودی هستند و احتمالاً تغییرات جزئی دیگری نیز وجود دارد.

آئودی در حال به روز رس، کل سری A3 است. این مدل چندان قدیمی نیست و خودروساز چند سال پیش نسل چهارم آن را عرضه کرد. با این وجود، شرکت تشخیص داده است که زمان آن فرا رسیده است، بنابراین ما اینجا هستیم. جدیدترین دسته از ع،‌های جاسوسی نمونه‌ای از سدان را در آزمایش هوای سرد و همراه با استتار س، به تصویر می‌کشد.

ع، های جاسوسی سدان جدید آئودی A3

اگر آئودی قصد دارد تغییراتی در سیستم انتقال قدرت انجام دهد، برای ما یک معماست. ما شک داریم که این شرکت تغییرات بزرگی را در طول نوسازی خودرو در اواسط چرخه ایجاد کند. عکاسان جاسوس ما قبلاً تست‌های داغ‌تر S3 و RS3 را ثبت کرده‌اند، بنابراین منتظر بازگشت آن مدل‌های قدرتمند باشید.

استتار همچنان ظاهر تازه آئودی را پنهان می کند. چراغ‌های جلو ی،ان به نظر می‌رسند، اما انتظار داریم که خودروساز تغییرات دیگری در چهره مدل ایجاد کند که احتمالاً سپر، اندازه جلوپنجره و ورودی‌ها را تغییر می‌دهد تا طراحی را برای چند سال دیگر تازه نگه دارد. ما انتظار داریم آئودی به A3 نشان به روز شده برند را بدهد.

عکاسان جاسوس ما فضای داخلی را ثبت نکرده اند. با این حال، جدیدترین ع، ها بخشی از داشبورد را به تصویر می کشند و ما انتظار نداریم که آئودی تغییرات قابل توجهی در فضای داخلی شیک و نسبتا جدید خودرو ایجاد کند. این خودروساز با معرفی مدل نسل چهارم در چند سال پیش، کابین را به طور قابل توجهی بازطراحی کرد و دارای یک دسته ابزار دیجیتال و یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی درون داشبورد بود. خودروساز می تواند نرم افزار را بهینه کند یا تغییرات جزئی دیگری ایجاد کند، اما باید نسبتاً بدون تغییر باقی بماند.

15 ع، ها

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.