تسلا مدل Y از تیونر آلمانی Irmscher تحولی اسپرت دریافت می کند

بخش عقب خودرو نیز به طور قابل توجهی اصلاح شده است، با دیفیوزر عقب بازطراحی شده و ظاهری کامل‌تر که به آن ظاهر فردی بیشتری می‌دهد. طرح رنگ تسلا می تواند آزادانه توسط مالک به ،وان بخشی از اصلاحات پس از فروش انتخاب شود، و کیت های ،باننده برای تکمیل تسلا مدل Y سفارشی وجود دارد.

به دنبال ،ید تسلا مدل Y هستید اما فکر می کنید که نسبتاً بی مزه به نظر می رسد؟ یک تیونر اروپایی ممکن است چیزی داشته باشد که با جدیدترین برداشت خود از یک خودروی الکتریکی آمریکایی مطابق با سلیقه شما باشد.

رینگ‌ها که با نام «هلی استار» شناخته می‌شوند، دارای طراحی پره‌های پیچ‌خورده مدرن هستند و با روکش الماس مشکی به ابعاد 20 اینچ عرضه می‌شوند. در داخل خودرو، تغییرات گسترده‌ای انجام شده است، از جمله روکش‌های جلوپنجره از جنس استنلس استیل، فرش‌های مخملی با کیفیت بالا، و یک فضای داخلی کامل چرمی از شرکت Irmscher Manufaktur.

یکی از قابل توجه ترین تغییراتی که در خودرو ایجاد شده، لبه پیش بند جلو است که عمیق کشیده شده و جلوه ای منحصر به فرد به جلوی خودرو می بخشد. یک ورودی هوا اضافه شده و یک مش، تار ،کبوتی رادیاتور جدید طراحی شده است که ظاهر منحصر به فرد خودرو را بیشتر برجسته می کند.

تسلا مدل Y توسط Irmscher

5 ع، ها

Irmscher بیش از 500000 وسیله نقلیه را در کارگاه های اصلاح خود در طول تاریخ شرکت تبدیل کرده است. کیت بدنه جدید تسلا مدل Y و سایر گزینه های سفارشی سازی را می توان به ،وان تبدیل کارخانه ،یداری کرد.


منبع: https://www.motor1.com/news/654367/tesla-model-y-irmscher-makeover/

شرکت تیونینگ آلم، Irmscher چالش سفارشی سازی تسلا مدل Y را پذیرفته است، چیزی که هر روز نمی بینید. با بیش از 55 سال تجربه در این زمینه، گروه شرکت های Irmscher به پروژه های نوآورانه و هیجان انگیز شهرت دارد و این تلاش اخیر نیز از این قاعده مستثنی نیست. نتیجه؟ یک بازسازی خیره کننده پس از فروش که خودرو را از بقیه متمایز می کند طبیعی خودروهای الکتریکی تسلا

با حرکت به طرف، رکاب‌های کناری یکپارچه پویا در طول ،مت پایینی خودرو قرار دارند و نمای جانبی اصلاح‌شده‌ای از EV ایجاد می‌کنند. خطوط رکاب‌های جانبی به‌طور یکپارچه در گوشه‌های دامن عقب ادغام می‌شوند، در حالی که یک اسپوی، سقفی برجسته، حسی پویا به درب عقب می‌افزاید.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.