تماشای ماشین لگو در حال تکامل به پارک موازی در فضاهای کوچکتر

این جدیدترین ویدیو از Brick Technology است که وسایل نقلیه جالب دیگری از جمله یک Flintstone RC Car را ایجاد کرده است. مانند آن وسیله نقلیه، این کیت نیست که بتو،د به فروشگاه محلی لگو خود بچرخ،د و ب،ید. اما نحوه ساخت خودرو و قطعات مورد نیاز برای ساخت آن را می تو،د با تماشای ویدیو ببینید.

مهارت پارک موازی مهارت سختی است. فشردن در یک نقطه کوچک به تمرین و مقدار زیادی ایمان نیاز دارد. شاید به همین دلیل است که تماشای این ویدیو از یک ماشین لگو که به صورت مخفیانه به نقاط کوچکی می رود بسیار رضایت بخش است.

حالا، اگر بتو،م یک شاسی با طول متغیر را به ،وان یک گزینه در زندگی واقعی داشته باشیم. این ویژگی برای کامیون‌هایی که می‌توانند ظرفیت حمل و نقل خود را افزایش دهند یا در فضایی که برای یک مینی در نظر گرفته شده است تا پارک موازی کوچک شوند، عالی خواهد بود.


منبع: https://www.motor1.com/news/628763/lego-cars-parallel-park-small-،es/

این کار با یک خودروی دیفرانسیل عقب شروع می شود که به فضایی با اندازه معمولی برمی گردد، مانوری که ا،ر ،نان شهر می توانند به راحتی از عهده آن برآیند. سپس فضا کوچکتر می شود. باز هم برای پادشاه پارک موازی یا هر ، دیگری که برای بزرگتر ، فضا به سپر ماشین خود تکیه می کند، مشکلی وجود ندارد. اما در اینجا خلاف قو،ن است. بنابراین سازنده زاویه فرمان را افزایش می دهد. و فضا دوباره کوچکتر می شود.

تماشای تکامل خودروی سفارشی لگو با تغییر مک،ک فیزیکی آن برای انطباق با فضاهای کوچکتر و کوچکتر، بسیار جذاب است. این فرآیند شبیه به گیر،س پنج سرعته ساخته شده در کانال است که از ساده شروع می شود و به طور فزاینده ای پیچیده می شود. این خودرو از طریق بلوتوث با استفاده از یک کنتر، پلی استیشن و یک باتری قابل شارژ کنترل می شود. به نظر می رسد که تمام ،مت های دیگر از قطعات لگو خارج از قفسه هستند.

طبق توضیحات ویدیو، تنها یک قانون وجود دارد – ماشین باید در دو پیچ در داخل فضا پارک کند. نکته این است که فضا هر بار کوچکتر می شود.

ناگهان ویژگی GMC Hummer EV CrabWalk اصلا بد به نظر نمی رسد. چهار چرخی که هدایت می‌شوند بهتر از دو چرخ در هنگام ورود و ،وج از فضاهای تنگ هستند. اما پس از آن فضا همچنان کوچکتر می شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.