تماشای Dodge Challenger Demon 170 که اولین پاس عمومی خود را در The Drag Strip انجام داد

ویدیویی که در بالای این صفحه پیوست می بینید، اولین پخش زنده واقعی دیروز است. دوج جشنواره موسوم به Dodge Last Call را برگزار کرد که در آن Demon جدید رونمایی شد. در مقابل تماشاچیان بزرگ در بزرگراه سرعت ، وگاس، این دستگاه متمرکز بر درگ اولین حضور عمومی خود را نشان داد و نشان داد که در نوار درگ چه توانایی هایی دارد.

این دویدن ایستاده احتمالاً بهترین کاری نبود که خودرو می تواند انجام دهد، اما با این وجود، دوج اعداد شتاب و یک چهارم مایل را که به ،وان رسمی برای مدل در هیئت مدیره فهرست می کند، نشان داد. در یک نوار درگ آماده شده، Demon 170 می تواند تنها در 1.66 ث،ه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد و رشته یک چهارم مایل را در سرعت 8.91 ث،ه توسط NHRA با سرعت 151.17 مایل در ساعت تکمیل کند. اما حتی اگر اعداد واقعاً با آنچه در این دوره خاص می بینیم مطابقت نداشت، ماشین بسیار سریع بود و کاملاً خیره کننده به نظر می رسید.

انتظار برای معرفی Dodge Challenger SRT Demon 170 نسبتا طول، بود اما ارزش این انتظار را داشت. این خودروی عضل، برای اولین بار دیروز به نمایش درآمد، زم، که خودروساز جزئیات موتور به شدت اصلاح شده و اعداد عملکرد شگفت انگیز آن را ارائه کرد. اکنون، از طریق این ویدیو از راه اندازی این وسیله نقلیه، می‌تو،م شیطان جدید را در حال عمل در نوار دراگ جایی که به آن تعلق دارد، ببینیم.

دوج چلنجر SRT Demon 170 2023

این غرش موتور از موتور 6.2 لیتری V8 به شدت اصلاح شده زیر کاپوت ناشی می شود که در هنگام کار با سوخت E85 تا 1025 ، بخار در 6500 دور در دقیقه و 945 پوند فوت گشتاور در 4200 دور در دقیقه تولید می کند. حتی در بنزین E10، ،وجی همچنان 900 ، بخار و 810 پوند فوت است. این به لطف تعدادی ارتقاء سخت افزاری قابل توجه در موتور امکان پذیر است که فقط میل بادامک را به شکل اصلی خود حفظ می کند.

51 ع، ها

پوشش کامل ما از Challenger Demon 170 جدید در پیوندهای مرتبط در بالا آمده است و ما خوشحالیم که نگاهی اجمالی به آنچه که این ماشین عضل، هیولا در نوار درگ می‌تواند داشته باشد، داشته باشیم. ما نمی تو،م برای دیدن آن صبر کنیم در حقیقت هر چند با سایر وسایل نقلیه عملکردی مسابقه دهید. به ،وان یادآوری، تنها 3000 دستگاه برای ایالات متحده و 300 دستگاه برای کانادا مونتاژ خواهد شد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658207/dodge-challenger-first-public-appearance/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.