Leprechaun شیطانی در Demon 170 تیزر از رویاهای عجیب و غریب آمد

تیزر نهایی Dodge Last Call

اما این پایان داستان نیست. سپس Kuniskis جنبه بازاریابی داستان را اضافه می کند و توضیح می دهد که افسانه leprechaun می گوید که آنها واقعا سریع هستند، به سختی می توان آنها را گرفت، آنها مقدار زیادی نوشیدنی می نوشند و اگر آنها را بگیرید، طلاهای آنها را می گیرید. او طلا (و نوشیدن پربار) را معادل سوخت E85 می داند. در مورد سریع و سخت گرفتن، واقعاً چیزی خارج از یک ماشین مسابقه قانونی وجود ندارد که بتواند روی یک نوار درگ رقابت کند. پس شاید بالا،ه باید اسمش را جذام می گذاشتند؟

دوج آ،ین تماس تیزر Hyde

او در جریان یک رویداد رسانه ای برای Demon 170 توضیح داد: “یک شب خواب جذام های شیط، و عجیب دیدم.” بیدار شدم – داشتیم درگیر این بودیم که برای کمپین تیزر این ماشین چه کنیم. بیدار شدم و گفتم خودشه.”

در هر صورت، ویدیوهای تیزر دیوانه وار bat،t از آنجا آمد. در مورد آینده، چه ،ی می‌داند چه رزمندگان رویایی می‌توانند در ذهن‌های اجرایی دوج برای خودروهای عملکردی نسل بعدی در کمین باشند.


منبع: https://www.motor1.com/news/658188/dodge-challenger-demon-170-evil-leprechaun/

همانطور که مشخص شد، این به م،ای واقعی کلمه حاصل تخیل ،ی نبود جز مدیر عامل دوج، تیم ،سکیس، زم، که شرکت در تلاش بود تا بفهمد برای کمپین تیزر ماشین چه کاری باید انجام دهد.

دوج چلنجر SRT Demon 170 2023

51 ع، ها

Kuniskis اظهار داشت: “طلای مایع. E85. تقریباً به نظر می رسد که ما آن را برنامه ریزی کرده ایم. شاید من آن را در خواب برنامه ریزی کرده ام.”

نسخه نهایی مورد انتظار Dodge Challenger با موتور همی در اینجا است. Challenger SRT Demon 170 با قدرت 1025 ، بخاری با سوخت E85 و یک چهارم مایل زمان به اندازه کافی سریع برای ممنوعیت استفاده از نوارهای درگ، احتمالاً طرفداران خودروهای عضل، را ناامید نمی کند. اما در مورد تمام تیزرهای عجیب و غریب Last Call با لپرکان هیولای ترسناک چطور؟ اگر انتظار داشتید که این Challenger SRT Leprechaun نامیده شود، شاید شما هستند کمی ناامید

در این مرحله، اکنون زمان خوبی برای خواندن اولین مقاله جامع Dodge Challenger SRT Demon 170 است، اگر قبلاً مطالعه نکرده اید. و اگر نمی د،د این تجارت جذام در مورد چیست، جدیدترین تیزر Last Call را که در آن به هر شش نقطه عجیب و غریب اشاره می کنیم، دوباره ببینید. حالا که همه در یک صفحه هستیم … چه جهنمی دوج؟ با این غم انگیز که چلنجر بالا،ه فاش شد، جذامی در چشم نیست. پس ماجرای هیولا لپرکان که در تیزرها بازی می کند چیست؟

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.