تماشای «Dominator 3» زره‌دار پیکاپ فورد که در یک گردباد رانندگی می‌کند

تیم چهار نفره قبل از رفتن به قطعه ای از جاده که گردباد در شرف عبور بود، مدت زیادی طوفان را تعقیب کرد. Dominator 3 با بدنه فولادی 16 گیج، شیشه‌های ضد نشکن پلی کربنات و سیستم تعلیق بادی پس از فروش که می‌تواند بدنه را بسیار نزدیک به زمین پایین بیاورد، از همه افراد داخل محافظت می‌کند و در ث،ه‌های مملو از آدرنالین هنگام عبور طوفان از آنها محافظت می‌کند. .

برخی از شما ممکن است یک سریال تلویزیونی بد بخت را به یاد بیاورید تعقیب کنندگان طوفان، جایی که قهرمانان داستان دقیقاً همان کاری را انجام دادند که ،وان می گفت: تعقیب طوفان. و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، یک وسیله نقلیه درگیر بود تا به هواشناسان شجاع کمک کند تا از سفرهای خطرناک خود جان سالم به در ببرند.

اما در حالی که سریال تلویزیونی در سال 2012 لغو شد، وسیله نقلیه در دستان تعقیب کننده طوفان رید تایمر، که از تعقیب اشتیاق خود برای آب و هوای بد دست برنداشت، همچنان که ویدیوی تعبیه شده در بالا به وضوح نشان می دهد، ادامه یافت.

یکی از وسایل نقلیه ای که در نمایشگاه ظاهر شد SRV Dominator (SRV مخفف Storm Research Vehicle) نام داشت و دارای سه نسل بود که آ،ین آن – Dominator 3 – در سال 2013 بر روی استخوان های یک فورد سوپر دیوتی 2013 شکل گرفت. نیروگاه V8 دیزلی، چهار چرخ متحرک با قفل دیفرانسیل عقب و گیر،س اتوماتیک.

با ،وان «بهترین رهگیری گردباد در تاریخ»، این فیلم تولید ویدیوی طول، 8 دقیقه‌ای نشان می‌دهد که چگونه تیم Dominator توانست حدود یک هفته پیش به داخل گردباد اسپالدینگ، نبراسکا نفوذ کند و آن را با کمک Dominator 3 رهگیری کند.

هیچ ، نمی خواهد به یک گردباد نزدیک شود. در واقع، آن را از بین می‌بریم، زیرا به نظر می‌رسد تعداد کمی از مردم مایلند زندگی خود را برای مستندسازی آنچه در داخل چشم بالقوه بسیار خطرناک طوفان می‌گذرد به خطر بیاندازند تا افراد باهوش بتوانند رویدادهای آب و هوایی آینده را بهتر پیش‌بینی کنند.

به ،ی آسیب نرسید و تیم به رهبری رید تایمر موفق شد داده های مهمی را جمع آوری کند که به هواشناسان کمک می کند تا نحوه عملکرد گردبادها را بهتر درک کنند.

مثل همیشه، مایلیم نظر شما را در مورد ویدیوی تعبیه شده در بالای این صفحه بد،م، بنابراین پس از تماشای آن، به بخش نظرات در زیر بروید تا نظرات خود را در اختیار ما قرار دهید.


منبع: https://www.motor1.com/news/668271/dominator-3-armored-ford-drives-into-tor،o/

در انتهای ویدیو، درهای گولینگ جالب Dominator و همچنین چراغ های اصلی Super Duty که زیر یک پوشش محافظ پنهان شده اند را می توان دید. فضای داخلی خودرو نیز در یک نقطه از ویدیو قابل مشاهده است.

تعقیب طوفان برای افراد ضعیف نیست، زیرا داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط خدمه در طی آ،ین رهگیری گردباد به حدا،ر سرعت باد بیش از 140 مایل در ساعت (225 کیلومتر در ساعت) اشاره می‌کند که فقط می‌توان آن را وحشیانه توصیف کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.