تماشا کنید که نیسان GT-R نیسمو با چه سرعتی می تواند در اتوبان حرکت کند

نیسان GT-R کنونی با بیش از یک دهه حضور در بازار و همچنان ادامه دارد، خودرویی با عمر طول، است. در این ویدیو، AutoTopNL یک تریم Nismo را برای دویدن با حدا،ر سرعت به اتوبان می‌برد.

همچنان شایعاتی وجود دارد که نیسان در حال کار بر روی GT-R جدید است، اما جزئیات هنوز ناچیز است. اطلاعات موجود حاکی از آن است که این خودرو یا هیب، خواهد بود یا یک خودروی الکتریکی کامل.

34 ع، ها

شتاب GT-R Nismo بدون دردسر به نظر می رسد. این فقط سرعت ساخت را حفظ می کند و تغییرات سریع هستند. در سریع ترین سرعت در این ویدئو، سرعت سنج 320 کیلومتر در ساعت را نشان می دهد که معادل 198.8 مایل در ساعت است.

طبق گزارش‌ها، بخش Nismo اکنون در حال کار بر روی نسخه داغ‌تر Z جدید است. بر اساس تصاویر جاسوسی، بدنه تهاجمی‌تری دارد. این مدل همچنین ممکن است تقویت کننده قدرت داشته باشد. ما هنوز نمی د،م این نوع ممکن است چه زم، وارد بازار شود.


منبع: https://www.motor1.com/news/663029/nissan-gt-r-nismo-autobahn-video/Nissan GT-R Premium Edition T-Spec 2024

در ژاپن، بخش Nismo نسخه‌های داغ‌تر GT-R را از طریق برنامه اختیاری «تنظیم مجدد ورزشی» معرفی کرد. بسته نوع 1 شامل تغییراتی در واحد کنترل موتور است. نسخه Type-2 گشتاور اضافی و دورهای پایین و متوسط ​​را در دسترس قرار می دهد. نوع 3 پتانسیل موتور VR38 را به حدا،ر می رساند اما جزئیات دقیقی در دسترس نیست.

در حالی که GT-R Nismo بر روی یک پلت فرم قدیمی با استانداردهای مدرن سوار می شود، هنوز هم قادر به عملکرد چشمگیر است. در این ویدیو می بینید که چقدر سریع شتاب می گیرد. هنگام غلتیدن روی اتوبان، ماشین به سرعت به سرعتی می رسد که شما بلافاصله در بسیاری از نقاط جهان به زندان می روید.

GT-R نیسمو فعلی 600 ، بخار قدرت و 481 پوند فوت از موتور 3.8 لیتری V6 توئین توربو تولید می کند. قدرت از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه به یک سیستم چهار چرخ متحرک منتقل می شود. در مقایسه با مدل استاندارد، سیستم تعلیق اصلاح شده، ترمزهای کربن-سرامیکی و بدنه فیبر کربنی وجود دارد.

نیسان قبلاً مجبور بود GT-R را از برخی بازارها بیرون ،شد. به ،وان مثال، این مدل استرالیا را به دلیل قو،ن برخورد در آن کشور ، کرد. همچنین به دلیل انتشار گازهای گلخانه ای مجبور به ، اروپا شد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.