مرسدس بنز EQG را در حال حرکت هنگام آزمایش در جاده های آلمان بگیرید

علاوه بر این، ما همچنین می د،م که EQG دارای یک فناوری انقلابی افزایش دامنه، با حسن نیت از Sila Nanotechnologies خواهد بود. این اولین خودروی برقی است که از مواد باتری سیلی، Titan این شرکت استفاده می کند، که چندین سال در حال توسعه بوده و اکنون به صورت تجاری در دسترس است.

این ماده نوید افزایش 20 درصدی برد و بهبود سرعت شارژ را می دهد. همچنین برای محیط زیست بهتر است و در طول تولید 50 تا 75 درصد CO2 کمتری تولید می کند و می تواند 10 برابر بیشتر از گرافیت شارژ ذخیره کند. سیلا ادعا می کند که Titan Silicon “اولین جایگزین آند گرافیتی کامل و ایمن ثابت شده در بازار است که برای مقیاس انبوه مهندسی شده است تا به طور چشمگیری عملکرد EV را افزایش دهد.”

ع، جاسوسی تعلیق مرسدس بنز EQG


منبع: https://www.motor1.com/news/663049/catch-mercedes-benz-eqg-on-move-while-testing-german-roads/

مرسدس بنز به خوبی در حال آزمایش G ک، الکتریکی است. G-Wagon تمام الکتریکی که با نام مرسدس EQG شناخته می شود، چندین بار در حین آزمایش دیده شده است که جدیدترین مورد توسط یوتیوب ثبت شده است. walkoARTvideos در طول اجرای آزمایشی خود در جاده های آلمان.

22 ع، ها

مرسدس بنز EQG احتمالاً تا پایان سال برای اولین بار به ،وان مدل سال 2024 به فروش می رسد.

در ویدیوی بالا، EQG را می بینید که در حالی که استتار آبی با تم برقی خود را پوشیده است، در یک تقاطع توقف می کند، البته کمی متفاوت از نمونه اولیه ای که قبلاً در آن سوار شده بودیم. شایان ذکر است، در مورد طراحی EQG بحث زیادی وجود ندارد، زیرا شکل جعبه‌ای خود را حفظ کرده است، به‌علاوه پس از EQG Concept از سال 2021 خواهد بود.

بنابراین، ما در مورد مرسدس EQG آینده چه می د،م؟ بر اساس گزارش‌ها، مشاهده‌های اخیر و اولین تجربه بررسی سواری ما، این خودروی آفرود شاسی قاب نردب، خود را حفظ می‌کند و با چهار موتور الکتریکی که هر کدام یک چرخ جداگانه را حرکت می‌دهند، نیرو می‌گیرد. قدرت و گشتاور ،وجی موتورها همچنان مخفی نگه داشته می شود، ،وجی ،یبی ،نی بین 600 تا 670 ، بخار است.

بسیاری از اطلاعات در مورد باتری ها در حال حاضر تایید نشده است. گفته می شود با توجه به وزن حدود 6600 پوندی ک، G و ویژگی های آیرودینامیکی کمتر از حد مطلوب، آنها می توانند با یک بار شارژ کامل بردی تا 310 مایل را ارائه دهند. بسته باتری EQG احتمالا حاوی حداقل بسته 108 کیلووات ساعتی مرسدس بنز EQS SUV خواهد بود. زمان شارژ باید حدود 30 دقیقه باشد تا با استفاده از یک شارژر 350 کیلوواتی از 10 تا 80 درصد پر شود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.