توریست آمریکایی فراری به دلیل رانندگی در پیازای ایتالیایی 500 دلار جریمه شد

پلیس این توریست را به دلیل پارک در یک منطقه پیاده، رانندگی خلاف جهت و داشتن گواهینامه خارجی غیرمنطبق، 470 یورو یا حدود 506 دلار با نرخ ارز فعلی جریمه کرد.

این حوادث همچنین اهمیت احترام به فرهنگ و سنت های محلی را به ویژه در مناطق تاریخی و پیاده رو برجسته می کند. گردشگران باید قبل از سوار شدن پشت فرمان ماشین یا کاوش در یک منطقه جدید از قو،ن و مقررات محلی آگاه باشند. همچنین توصیه می شود از مسئولان گردشگری محلی راهنمایی بگیرید و توصیه های آنها را دنبال کنید تا سفری آرام و لذت بخش بدون هیچ گونه غافلگیری ناخوشایند داشته باشید.


منبع: https://www.motor1.com/news/661358/american-tourist-ferrari-fined-500-driving-italian-pi،a/

رانندگی با فراری در ایتالیا باید در لیست سطل باشد، و یک گردشگر آمریکایی اخیراً سعی کرد در این رویا زندگی کند. با این حال معلوم شد که پرهزینه تر از حد انتظار است.

بر اساس گزارش ها، راننده به دلیل رانندگی غیرمعقول در خیابان ویا دی گوندی مجاور مورد توجه مسئولان قرار گرفت. او سپس در میدان پر از گردشگران نزدیک گا،ی اوفیزی پارک کرد، جایی که برخی از مشهورترین آثار هنری ایتالیا در آن قرار دارند.

به مالکان و علاقه مند، که در مورد این موضوع در FerrariChat.com بحث می کنند بپیوندید!

این اولین باری نیست که گردشگران هنگام رانندگی در نقاط تاریخی ایتالیا با مشکل مواجه می شوند. در ماه ژانویه، یک گردشگر کالیفرنیایی پس از رانندگی با یک فیات پاندا اجاره ای از روی پل عابر پیاده پونته وکیو در فلورانس، 500 یورو (540 دلار) جریمه شد. به همین ترتیب، در ماه مه سال گذشته، یک مرد سعودی به دلیل آسیب رساندن به یک بنای تاریخی پس از رانندگی یک مازراتی اجاره‌ای از پله‌های اسپ،ایی در رم و فرار از صحنه پس از گیر افتادن خودرو در نیمه راه، دستگیر شد.

شهرداری فلورانس اعلام کرد که این گردشگر دارای گواهینامه رانندگی آمریکایی بوده که با کنوانسیون های بین المللی مطابقت ندارد و مجوز رانندگی بین المللی یا ترجمه رسمی نداشته است.

این حادثه که در یکی از میدان‌های تاریخی ایتالیا رخ داد، اهمیت رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را هنگام بازدید از کشورهای خارجی نشان داد. این توریست 43 ساله در حال رانندگی یک فراری 488 اسپایدر ثبت سوئیس بود که سپس خود را در پیاتزا دلا سینیوریا، یک میدان عابر پیاده معروف در مرکز تاریخی فلورانس.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.