تولید شاسی بلند GMC هامر EV 2024 اکنون در کارخانه صفر در حال انجام است

GMC همچنان در مسیر فروش وانت پیکاپ برقی Sierra EV خود در اوایل سال آینده در نسخه پرطرفدار Denali Edition 1 است که دارای MSRP مشابه هامر خواهد بود. هنگامی که این اتفاق بیفتد، GMC دو کامیون برقی شش رقمی و تمام سایز خواهد داشت، اما خودروساز آنها را در داخل شرکت نمی بیند. در یک ایمیل به Motor1.com، GMC گفت که هامر را به ،وان یک وسیله نقلیه هاله برای این شرکت در نظر می گیرد، در حالی که Sierra EV “به سمت قلب بازار کامیون های ممتاز” را هدف قرار داده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/640904/2024-gmc-hummer-suv-،uction/دانکن آلدرد، نایب رئیس جی‌ام‌سی و بیوک گلوبال، راه‌اندازی تولید را امروز طی میزگرد تجاری GMC تأیید ،د. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، GMC به آرامی با افزایش قابل توجهی در تولید برای نیمه دوم سال آغاز خواهد شد. تاریخ فروش خاصی یا تعداد تولید برنامه ریزی شده ارائه نشده است، اما GMC در حال حاضر 90000 رزرو خودروی برقی هامر را برای پر ، دارد. آلدرد همچنین اظهار داشت که از این 90000 دستگاه، تقریبا 50 تا 60 درصد مربوط به وانت بوده است.

اخبار خودروهای الکتریکی هامر بخشی از یک ارائه گسترده تر در مورد وضعیت فعالیت تجاری GMC در سال 2022 بود که باعث شد این شرکت نسبت به رقبای کراس تاون فورد و رم سهم بازار را به دست آورد. علاوه بر صحبت‌های EV، GMC گفت که تقاضا برای GMC Sierra 1500 AT4X AEV Edition 2023 که در جولای 2022 عرضه شد و انتظار می‌رود اوا، امسال به فروش برسد، «واقعاً زیاد» است.

آلدرد همچنین تایید کرد که GMC به دنبال ارائه شاسی بلند خودروی هامر در چین است، اما تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است. جنرال موتورز در ماه نوامبر برای نمایشگاه بین المللی واردات چین به شانگهای سفر کرد و شاسی بلند خودروی هامر و کادیلاک سلستیق را برای اولین بار به بازار ارائه کرد. آلدرد گفت که GMC در حال “علاقه‌سنجی” به خودروهای الکتریکی لو، در چین است، اما چیزی بیشتر در این مورد ذکر نکرد.

2024 جی ام سی هامر EV SUV عقب 48 ع، ها

خطوط کارخانه مونتاژ جنرال موتورز در دیترویت/همترامک – که این روزها بیشتر با نام Factory Zero شناخته می‌شود – با صداهای GMC Hummer EV SUV زنده است. 30 ژانویه آغاز تولید آفرود لو، مورد انتظار است.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.