تویوتا از لکسوس Swoopy Electric، نسل بعدی خودروهای برقی الکتریکی که در سال 2026 عرضه می‌شوند، دوبرابر برد

تویوتا یک کنفرانس مطبوعاتی ترتیب داد تا استراتژی به روز شده خودروهای الکتریکی خود را تحت مدیریت جدید اعلام کند. هیروکی ناکاجیما، معاون اجرایی رئیس‌جمهور روی صحنه رفت تا برنامه‌های 10 خودروی برقی را که تا سال 2026 عرضه می‌شوند، فاش کند. در آن سال، تویوتا پیش‌بینی می‌کند که بتواند 1.5 میلیون خودرو بدون موتور احتراقی بفروشد. این خودروساز ژاپنی تمایلی به پذیرش خودروهای برقی با آغوش باز نشان داده بود، اما تیم جدیدی که این ع،‌ها را می‌خواند، چیزها را متفاوت می‌بیند.

یک خانواده کاملاً جدید از خودروهای برقی قرار است در سال 2026 معرفی شوند. تویوتا می گوید آنها “کاملاً متفاوت” از مدل های امروزی بدون آلایندگی خواهند بود. نه تنها این، خودروهای الکتریکی نسل بعدی با استفاده از باتری‌هایی با «بازدهی بسیار بیشتر»، برد رانندگی را دو برابر خواهند کرد. این مدل‌های جدید به لطف عملکرد رانندگی و زبان طراحی جدید، قول می‌دهند که «قلب‌ها را به تپش برسانند».

خط تولید ل،وس EV

به گفته یوچی میازاکی، معاون اجرایی، نقشه راه محصول EV اصلاح شده شامل یک SUV سه ردیفه است که در سال 2025 به ایالات متحده می آید، جایی که به صورت محلی با باتری های کارولینای شمالی مونتاژ می شود. در همین حال، چین در سال 2024 دو خودروی برقی دریافت خواهد کرد، در حالی که خط توسعه یافته bZ در کشورهای توسعه یافته ارائه خواهد شد. در آسیا و دیگر بازارهای نوظهور، تویوتا قصد دارد تا قبل از پایان سال یک پیکاپ برقی را به همراه یک مدل جمع و جور معرفی کند.

در حالی که هیروکی ناکاجیما در مورد نسل بعدی خودروهای الکتریکی صحبت می کرد، نمای جانبی یک وسیله نقلیه مرموز در پس زمینه ظاهر شد. این یک نشان ل،وس روی ستون C داشت و شبیه یک لیفت ، متحرک با استایل زاویه دار و دوربین های جانبی به نظر می رسید. همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، بخش لو، تویوتا در اوا، سال 2021 تعدادی از خودروهای برقی را به چالش کشید، اما این خودروی جدید یکی از آنها نبود.


منبع: https://www.motor1.com/news/661218/toyota-next-gen-ev-double-range/

تویوتا برای جان بخشیدن به موج جدید خودروهای برقی خود، قصد دارد یک تیم «همه در یک» ایجاد کند که همه چیز از توسعه گرفته تا تولید و تجاری سازی را مدیریت کند. این غول خودروسازی ژاپنی همچنین در مورد سیستم عامل جدید Arene خود برای خودروهای برقی نسل بعدی صحبت کرد که از به روز رس، های هوایی پشتیب، می کند و به مالکان اجازه می دهد تا “احساس سواری” را سفارشی کنند. هیروکی ناکاجیما در ادامه اشاره کرد که این مدل‌های جدید رانندگی سرگرم‌کننده‌تر خواهند بود.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.