ولوو P1800 Barn Find در وضعیت بدی قرار دارد اما پتانسیل زیادی دارد

ولوو P1800 یکی از بهترین کوپه های اروپا در دهه های 1960 و 1970 همراه با چندین محصول در همین رده از آلمان و ایتالیا بود. در ابتدا در سال 1961 عرضه شد و تا سال 1973 در تولید باقی ماند که طبق استانداردهای امروزی یک چرخه عمر نسبتا طول، است. اما با وجود اینکه بیش از یک دهه در خطوط تولید بود، تنها حدود 39000 نمونه از نسخه کوپه ساخته شد. تعداد زیادی از آنها هنوز زنده و در جاده نیستند و احتمالاً می تو،د تصور کنید که این روزها یک P1800 رها شده و پیدا شده چقدر می تواند ارزشمند باشد.

آ،ین اما نه کم‌اهمیت، اگر ترجیح می‌دهید به‌جای بازگرد، یک نمونه رها شده، به سادگی صاحب یک P1800 شوید، Cyan Racing راه‌حلی برای شما دارد. این شرکت نسخه بازسازی شده کوپه خود را در ایالات متحده به فروش می رساند، جایی که قیمت اولیه آن حدود 700000 دلار است. P1800 Cyan Racing ظاهر اصلی خودرو را حفظ می کند اما آن را با فناوری های مدرن در اطراف ،یب می کند.


منبع: https://www.motor1.com/news/661267/volvo-p1800-barn-find-video/

بخش بزرگی از محبوبیت P1800 در بین علاقه مندان و کل،یونرهای خودرو احتمالاً از این واقعیت ناشی می شود که این کوپه سوئدی رکورد گینس را به ،وان خودرویی با بالاترین مسافت پیموده شده توسط مالک اصلی در خدمات غیرتجاری دارد. این مقوله ممکن است کمی بیش از حد به نظر برسد، اما حقیقت این است که ایرو گوردون از ایست پاچوگ، نیویورک، بیش از 3.2 میلیون مایل را با ولوو P1800 مدل 1966 خود طی کرد و در نوامبر 1918 از دنیا رفت.

این همان چیزی است که ما را ترغیب کرد تا این ویدیوی 14 دقیقه ای را با شما هموطنان خود به اشتراک بگذاریم Motor1.com خوانندگان در یک نگاه، ممکن است شبیه یک ویدیوی معمولی برای یافتن انبار از طرف یک علاقه‌مند به خودرو به نظر نرسد، اما می‌تو،د حدود 9 دقیقه اول را رد کنید و به نقطه‌ای بپرید که یک P1800 پنهان خود را نشان می‌دهد. ما اطلاعات زیادی در مورد مکان فیلمبرداری این ویدیو نداریم، اما مطمئناً می د،م که جایی در بریت،ا بوده است. اما واقعاً این بخش مهم اینجا نیست.

به نظر می رسد خودروی مورد بحث متعلق به مدل قبلی P1800 باشد، اما ما واقعاً نمی تو،م این خودرو را در شکوه کامل خود ببینیم و چیز زیادی نمی تو،م بگوییم. وضعیت کلی به خصوص عالی نیست، اما خبر خوب این است که به نظر نمی رسد بخش های بزرگی از دست رفته باشد. البته ما نمی د،م زیر کاپوت چه خبر است اما چرخ ها و برخی دیگر از ،مت های بیرونی همه در داخل کابین ذخیره می شوند.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.