تویوتا تاکوما 2024 برای اولین بار مورد آزار و اذیت قرار گرفت، طراحی را در سایه پنهان کرد


تویوتا تصویری از نسل جدید پیکاپ تاکوما منتشر کرده است. عکاسان جاسوس ما بارها و بارها این خودروساز را به تصویر کشیده اند و این خودرو را در ملاء عام آزمایش کرده اند. با این حال، این شرکت به خوبی انجام داده است که طراحی و سایر تغییرات را از دید پنهان نگه داشته است. متأسفانه، تنها تصویری که این شرکت در اینستاگرام منتشر کرده است، این استایل را از دید دور نگه می دارد.

در حالی که تیزر تنها کامیون را به شکل شبح می پوشاند و جزئیات را پنهان می کند، اما تأیید می کند که تویوتا به هیچ وجه پیکاپ را دوباره اختراع نکرده است. تخت هنوز در پشت است، بنابراین افراد پاکدامن می توانند شلوار خود را بپوشند.

تصاویر ثبت اختراع طراحی تویوتا تاکوما

9 ع، ها

کامیون جدید نباید آنقدرها متفاوت از مدل فعلی به نظر برسد. تصاویر ثبت اختراع منتشر شده ظاهری بسیار شبیه به کامیون کنونی را نشان می‌دهد، با ظاهری خشن و تکه‌ای از DNA توندرا که برای کمی پیتزا اضافه شده است. این کامیون دارای یک جلوپنجره عریض با چراغ های جلوی تهاجمی و ورودی های عمودی زیر آن است. دارای طرح تراش خورده است.

در داخل، ع،‌های جاسوسی چیز زیادی فاش نکرده‌اند، اما ما انتظار داریم که این شرکت اصلاحات قابل توجهی در فضای سرنشینان انجام دهد. رانندگان باید یک دسته ابزار دیجیتال برای نگاه ، داشته باشند، در حالی که یک طرح داشبورد جدید صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی و سایر عملکردهای خودرو را نگه می دارد.

چیز دیگری که تصویر نشان نمی دهد اندازه آن است. تاکوما جدید قرار است بر روی همان معماری TNGA-F سوار شود که زیربنای توندرا بزرگتر است. تاکوما باید ردپای خود را در مقایسه با کامیون فعلی افزایش دهد، اما همچنان به طور قابل توجهی کوتاهتر از برادر بزرگتر خود خواهد بود.

گفته می شود تویوتا موتور V6 کامیون را برای یک جفت آپشن چهار سیلندر کنار می گذارد. شایعات حاکی از آن است که موتور پایه از هایلندر، یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر که 265 ، بخار قدرت در این شاسی بلند تولید می کند، تولید خواهد شد. انتخاب موتور پریمیوم، مجموعه هیب، خواهد بود که موتور 2.4 لیتری توربو را با موتور الکتریکی جفت می کند. این تنظیمات در ل،وس RX هیب، به 366 ، بخار می رسد.

با توجه به اینکه تویوتا بالا،ه تاکوما جدید را به نمایش گذاشت، انتظار داریم که تاریخ رونمایی به سرعت نزدیک شود. باید قبل از پایان سال وارد تولید شود و برای مدل سال 2024 وارد شود. قیمت تاکوما 2023 از 29085 دلار (به همراه مقصد) شروع می شود که ممکن است برای سال 2024 افزایش یابد.


منبع: https://www.motor1.com/news/658986/2024-toyota-tacoma-teased-hides-design/

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.