کامیون الکتریکی جدید فورد احتمالاً در ویدیوی BlueOvalCity مشاهده می شود

21 ع، ها

تصویر تیزر پیکاپ برقی فورد

البته، این می تواند به سادگی یکی از بسیاری از مطالعات طراحی برای کامیون الکتریکی نسل بعدی باشد. این خودرو که از ابتدا به ،وان یک خودروی الکتریکی طراحی شده است، در کنار سری F وجود خواهد داشت و برای اولین بار در سال 2025، مصادف با تاریخ شروع برنامه ریزی شده برای BlueOvalCity، برنامه ریزی شده است.


منبع: https://www.motor1.com/news/658985/ford-new-electric-truck-possibly-glimpsed-blueovalcity-video/

این به‌روزرس،‌های نرم‌افزاری منظم را برای بهبود مستمر سیستم‌های خود دریافت می‌کند، و فارلی همچنین سیستم‌های پیشرفته کمک راننده را به نمایش گذاشت که به رانندگان اجازه می‌دهد چشمان خود را از جاده بردارند. و در حالی که سری F فعلی در انواع پیکربندی ها موجود است، این کامیون جدید فقط چند مورد را ارائه می دهد.

برای طرفداران جنگ ستارگان، او کامیون الکتریکی جدید را برابر با «فال، هزاره با ایوان متصل» دانست. احتمالاً این اشاره ای به فناوری و سرعت سفینه فضایی نمادین علمی تخیلی است، زیرا ارائه ویدیوی کوتاه با سخنر، فارلی به طور خاص به یک “سکوی دیجیتال برای ویژگی های جدید بی پایان” در کامیونی اشاره می کند که “غیرممکن است سریع” باشد. با این حال، نگاهی اجمالی به یک طرح تار به شکل کامیون در این ویدئو بود که توجه ما را به خود جلب کرد.

جیم فارلی، مدیرعامل فورد، در جریان رویداد ویژه امروز در تنسی، حرف‌های زیادی درباره تأسیسات گسترده این خودروساز در BlueOvalCity داشت. با این حال، یک ویدیوی کوتاه در حین ارائه او ممکن است چیزی را در مورد نسل بعدی کامیون برقی سایز کامل که در آنجا ساخته می شود فاش کرده باشد.

فورد F-150 لایتنینگ 2022

تنها برای یک ث،ه در چیزی شبیه یک استودیوی طراحی دیده می‌شود، در پس‌زمینه پشت بخش کلوزآپ یک مدل گلی در اندازه کامل قرار دارد. ما یک ستون عقب ضخیم را می بینیم که یک تخت کوتاه را از کابین جدا می کند و به نظر می رسد که کابین در جلو به طور چشمگیری به سمت پایین شیب دارد. ما فقط می‌تو،م بریدگی آشنای فورد را در جلو پنجره تشخیص دهیم، که به نظر می‌رسد به سمت پایین نیز شیب دارد. مطمئناً چیزی شبیه به آن در خط تولید فعلی فورد وجود ندارد و با آنچه ما انتظار داریم در مورد طراحی متفاوت و کارآمد ببینیم مطابقت دارد.

فارلی که Project T3 نام دارد، وجود این کامیون را در مراسم معرفی F-150 Lightning فاش کرد. در آن زمان، او همچنین اظهار داشت که در BlueOvalCity ساخته خواهد شد و “متفاوت” خواهد بود. وی در ادامه در ارائه امروز تاکید کرد و گفت که ممکن است شبیه یک کامیون نباشد اما مانند یک کامیون عمل خواهد کرد.

توسط Karl Benz

Mercedes-Benz, commonly referred to as Mercedes, is a German luxury and commercial vehicle automotive brand established in 1926.